Honda CB1000 Hornet наближається до виробництва

18:25 08.06.2024
Honda CB1000 Hornet наближається до виробництва

У листопаді минулого року на виставці EICMA в Мілані Honda представила свій новий CB1000 Hornet, але утримувалася від розголошення технічних деталей мотоцикла.

З початком літа з'явилася інформація про те, що виробництво точно розпочнеться у другій половині 2024 року, що підтверджено експертами порталу Cycle World.

З'явилося більше подробиць про деталі, опис і характеристики мотоцикла. Зокрема, є патентоване рішення, як наприклад, технологія забору холодного повітря. Ця система використовує рух мотоцикла для проштовхування холодного повітря в повітряну коробку, що допомагає забезпечити двигун більш щільним і прохолодним повітрям для підвищення продуктивності. Honda розташувала впускні отвори далеко вперед, обрамлюючи рульовий стрижень та верхню і нижню частини рами.

В передній частині бака, прихована за переднім капотом, розміщені нові забірники холодного повітря, про які йдеться в патенті Honda. Це повітря надходить через бічні канали, які виступають вперед з обох боків бака і направляють його до радіатора для покращення охолодження.

Окрім покращення продуктивності, розміщення впускних отворів в цій зоні також означає, що шум від впускного двигуна спрямовується на водія, не роблячи його надто гучним. Аналогічним шляхом пішла Yamaha з останньою моделлю MT-09, де є спеціальні повітропроводи для звуків всмоктування через верхню частину паливного баку до водія.

Хоча Honda ще не розкрила багато деталей про CB1000 Hornet, розробники не приховують використання двигуна CBR1000RR з 2017 року. Він видає 148 к.с., що навіть трохи більше, ніж в моделі CB1000R, яку він замінить після початку виробництва.

Згідно з назвою Hornet, новий CB1000 має стати більш доступним мотоциклом, ніж CB1000R, замінюючи односторонній маятник CB1000R на звичайний двосторонній дизайн і відмовившись від елементів стилю Neo Sports Cafe, роблячи його більш сучасним.

Інші підтверджені характеристики включають 41-міліметрову вилку Showa SFF-BP з регульованою амортизацією стиснення і відскоку, а також задню частину Pro-Link, з'єднану з моноамортизатором Showa.

У Honda також кажуть, що буде три режими їзди, а приладова панель матиме 5-дюймовий TFT з можливістю підключення до Android та iOS. Щодо цінника на новачка також ще нічого не сказано.


Источник: 24tv.ua
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024