Alfa Romeo збирається припинити випуск Giulia та Stelvio Quadrifoglio у Сполучених Штатах. Перш ніж це станеться, обидва отримають спеціальне видання із досить цікавим інтер'єром із червоного карбону.
Лімітовані моделі мають назву «Super Sport» на честь першої перемоги Alfa Romeo на Mille Miglia 1928 року з 6C 1500 Super Sport. Вперше з моменту дебюту чотирилистої конюшини 101 рік тому знаковий логотип має чорний трикутник, а не звичний білий фон.
На офіційних зображеннях обидва автомобілі мають елегантний металік Nero Vulcano, але Giulia та Stelvio також доступні з тришаровим покриттям Rosso Etna. Крім того, седан може бути пофарбований у колір Bianco Alfa.
Спортивний седан має дах з вуглецевого волокна. Alfa Romeo встановлює на Giulia Quadrifoglio 19-дюймові колеса, тоді як її позашляховик їздить на більших 21-дюймових легкосплавних дисках. Обидва варіанти кузова оснащені чорними гальмівними супортами та вихлопною системою Akrapovic із вуглецевими накладками. Дзеркала також виготовлені з карбону, як і передній спліттер Giulia.
Справжньою родзинкою є салон, де Alfa Romeo використала червоне вуглецеве волокно на панелі приладів, центральній консолі та дверних картах. Італійський бренд відзначає, що воно має 3D-ефект і доповнює червону строчку на сидіннях. Уважніший погляд на підголівники показує, скільки автомобілів буде виготовлено – 275 екземплярів Giulia та ще 175 одиниць Stelvio. Це буде глобальна справа, в тому числі для США.
Вартість Giulia Super Sport починається з $88 365, а Stelvio Super Sport коштує $95 965. Лише 72 екземпляри Giulia Super Sport потраплять до США, тоді як 52 одиниці Stelvio Super Sport будуть продані в Америці.
У своєму дописі на LinkedIn керівник північноамериканських операцій Ларрі Домінік заявив: «Це не кінець історії. Я з нетерпінням чекаю на представлення наступної глави в подорожі чотирилистої конюшини».
Він мав на увазі, що Alfa запустить повністю електричні моделі Quadrifoglio в кінці цього десятиліття. Наступна Giulia, випуск якої підтверджено на 2026 рік, буде використовувати ту ж саму платформу STLA Large, що і останній Dodge Charger. За словами генерального директора Жана Філіпа Іпарато, це, очевидно, виглядає як «бомба».