Поштарі замість велосипедів осідлають вантажні моторолери

19:50 11.05.2024
Поштарі замість велосипедів осідлають вантажні моторолери

Про новину в технічному переоснащенні ще наприкінці квітні повідомив генеральний директор АТ «Укрпошта» Ігор Смілянський. Проте за останні півтора тижня жодних деталей щодо виробника і технічних характеристик триколісних вантажних моторолерів (трициклів) ні поштове відомство, ні її керівник не повідомили.

В короткій інформаційній замітці йдеться лише про те, що зі зростанням електронної комерції та розвитком доставлення лікарських засобів, у листонош стає менше газет та листів, але побільшало посилок. Відтак «велосипед стає не таким актуальним».

Через це вирішено забезпечити листонош мобільними транспортними засобами мотоциклетного типу. До проєкту, як йдеться у повідомленні, долучили українського виробника (ветеранський бізнес), спільно «розробили пілотну модель для листонош, яку теж починаємо тестувати».

Глава Укрпошти Ігор Смілянський особисто взявся спробувати нову машину в дії. «Все тестую особисто», - повідомив він на своїх сторінках у соціальній мережі.

В самих вантажних мотоциклах/моторолерах з триколісним виконанням нічого нового немає. У свій час на таких транспортних засобах велася доставка молочних виробів у дитячі садки та школи, розвозили бідони з морозивом тощо.

Друзі, тиждень був важким, вихідні можуть бути не легше. Проте у п’ятницю хочеться додати трохи оптимізму, що ми готові...

Опубліковано Igor Smelyansky - Ігором Смілянським П?ятниця, 26 квітня 2024?р.

Такі моторолери з відкритими бортовими чи критими платформами під назвою «Муравей», «Шмел», «Тула» були в автопарках не тільки підприємств сільської споживчої кооперації, але й в ЖЕКах, міськводоканалах, лісництвах, поштовому відомстві та інших відомчих гаражах.

Зображений на фотознімках Укрпошти триколісний моторолер електричний, на що вказує відсутність горловини паливного баку та вихлопної труби. Натомість по лівому борту добре видніється закрита кришкою розетка до під'єднання штекера електричного силового кабелю зарядки.

Інтрига не стільки в тому, хто виробник чи як модель називається, скільки у комплектації транспортного засобу силовим агрегатом та місткістю батареї. Одна справа мати на селі акумуляторну версію, а інша - з двигуном внутрішнього згорання.

Враховуючи те, що нині в системі Укрпошти йде оптимізація й маленькі відділення закриваються, то такий запас ходу трициклів листоношам зручний. Поштар може з села доїхати до центрального відділення в райцентрі за 30-40 кілометрів, там підзарядитися й повернутися в додому. На місці розвезе посилки, пошту, замовлені ліки, а наступного дня чи по графіку знову може поїхати до свого найближчого відділення за поштою і знову зарядитися.

І хоча у повідомленні сказано, що це буде український виробник, за всіма рисами триколісна машина схожа на китайську, буде вироблятися з машинокомплектів КНР. Хоча кунги (будки) можуть виготовляти українські підприємства, які на подібних сендвичпанельних кузовах спеціалізуються. Тут саме такий кузов, на що вказує герметична фурнітура дверей з правого боку.

У будь-якому разі таке транспортне поповнення варте уваги. Головне, щоб закупівля через Prozorro відбулася за поміркованими цінами.


Источник: 24tv.ua
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024