Імпорт легковиків продовжує зростати. Що вдалося «пригнати» у березні?

19:38 02.04.2024
Імпорт легковиків продовжує зростати. Що вдалося «пригнати» у березні?

Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику перших реєстрацій легкових авто та визначили ТОП-20 найпопулярніших моделей, які «приганяли» з-за кордону у березні 2024 року.

Привезених із-за кордону вживаних легкових машин у березні 2024 року на першу реєстрацію було подано 21,4 тис. Такий показник помітно більший, на 35,5%, ніж був у березні-2023, і також більший, ніж був місяцем раніше - на 7,3%.

Найпопулярніші марки імпортних авто з пробігом

Як і в сегменті внутрішніх перепродажів, рейтинг «свіжопригнаних» вживаних легковиків березня традиційно очолив бренд Volkswagen, і вкотре з впевненим відривом від суперників за кількістю та часткою на ринку. Таких автомобілів зареєстрували 3,3 тис., що склало 15,6% від загальної кількості.

Друге місце продовжує утримувати Audi, з результатом 1,8 тис. перших реєстрацій та часткою 8,4%. На третьому місці - Nissan (8%, 1,7 тис.), далі - Renault з результатом 1,6 тис. та часткою 7,3%. П'яте місце дісталося Ford (6,1%, 1,3 тис. шт.).

ТОП-20 найпопулярніших марок серед імпортованих легкових авто з пробігом у березні 2024 року:

  1. Volkswagen - 3333 шт.
  2. Audi - 1795 шт.
  3. Nissan - 1706 шт.
  4. Renault - 1559 шт.
  5. Ford - 1311 шт.
  6. BMW - 1249 шт.
  7. Skoda - 1222 шт.
  8. Tesla - 1072 шт.
  9. Hyundai - 927 шт.
  10. Jeep - 718 шт.
  11. Mazda - 696 шт.
  12. Opel - 616 шт.
  13. KIA - 551 шт.
  14. Mercedes-Benz - 517 шт.
  15. Toyota - 476 шт.
  16. Volvo - 379 шт.
  17. Honda - 324 шт.
  18. Peugeot - 321 шт.
  19. Mitsubishi - 318 шт.
  20. Chevrolet - 306 шт.

Найпопулярніші моделі вживаних авто з-за кордону

Лідером «свіжопригнаних» вживаних легковиків залишився Volkswagen Golf. У березні таких привезли 1019 шт. Допомагає йому тримати першість наявність електричної версії e-Golf, яку ми враховуємо до загальної кількості, як таку, що відрізняється лише типом силової установки, а за типом пального моделі у рейтингах не розділені.

На другому місці Skoda Octavia (760 шт.), на третьому - Volkswagen Passat (636 шт.). Четвертий у списку Renault Megane, яких «пригнали» й подали на першу реєстрацію у кількості 562 авто. Замикає п'ятірку лідерів «свіжопригнаних» легковиків Voklswagen Tiguan з підсумком 550 шт.

У ТОП-20 березня, як і у кілька попередніх місяців, присутні три електромобілі: Nissan Leaf, Tesla Model 3 та ще одна Tesla - Model Y. Крім них до загального заліку враховані електричні Volkswagen e-Golf, які поповнили наш автопарк у кількості 245 штук. Можна згадати й про електричний Ford Focus, проте їх у березні прибуло всього 11 шт., тож за такої кількості це не робить значного впливу на ринок та позиціювання згаданої моделі у рейтингах. Сприяють імпорту електричних авто «нульова» ставка розмитнення та відсутність збору до Пенсійного фонду при першій реєстрації. Також до цього переліку можна додати й фактор економії на пальному, ціни на яке доволі відчутні.

Ось як виглядає ТОП-20 найпопулярніших імпортованих вживаних легкових машин березня:

  1. Volkswagen Golf - 1 019 шт.
  2. Skoda Octavia - 760 шт.
  3. Volkswagen Passat - 636 шт.
  4. Renault Megane - 562 шт.
  5. Volkswagen Tiguan - 550 шт.
  6. Nissan Leaf TDI - 530 шт.
  7. Renault Scenic - 492 шт.
  8. Audi Q5 - 470 шт.
  9. Nissan Rogue - 468 шт.
  10. Tesla Model 3 - 460 шт.
  11. Audi A4 - 395 шт.
  12. Nissan Qashqai - 381 шт.
  13. Mazda CX-5 - 367 шт.
  14. Tesla Model Y - 356 шт.
  15. Volkswagen Touran - 329 шт.
  16. BMW 3 Series - 306 шт.
  17. Ford Kuga/Escape - 293 шт.
  18. Ford Focus - 286 шт.
  19. Jeep Compas - 256 шт.
  20. Skoda Fabia - 241 шт.

У березні знову зафіксовано більше перших реєстрацій легкових авто з пробігом, ніж було місяцем раніше - 21,4 тис. проти 19,9 тис., що на 7,3% більше. Поки наші побоювання щодо гальмування сегмента імпорту через низку факторів, таких як посилення перевірок документів у водіїв з української сторони, та повернення «фермерів-активістів» до блокування прикордонних доріг з боку окремих європейських країн, не виправдалися. Однак при цьому варто враховувати те, що між розмитненням та першою реєстрацією, які, власне, обліковані у цьому огляді, стікає певний час - від кількох днів до кількох місяців (якщо, наприклад авто зі США потребує ремонту). Тому наслідки від вищезгаданих факторів ще можуть проявитися з часом.

Однак скасування ПДВ на електричні вантажівки наразі не надто позначилося на обсягах їхнього імпорту. У березні таких прибуло 47 штук, справді дещо більше, ніж, до прикладу, було у лютому (19 шт.) та січні (25 шт.) цього року. Проте торік, і без пільг, фіксувалися подібні обсяги - бувало до 39 новоприбулих вантажівок на електротязі у місяць.


Источник: Інститут досліджень авторинку
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024