Засновник Tesla Ілон Маск тривалий час категорично виступав проти ідеї традиційної реклами. Його антирекламна позиція заощадила компанії мільярди доларів, і протягом більшої частини останнього десятиліття багато хто вважав це майстерним ходом.
Замість того, щоб платити за рекламу, довгий час Tesla покладалась на культ Маска, його прихильників і власників Tesla для просування своїх авто. Проте, схоже, цей підхід дещо змінюється.
Раніше цього тижня компанія повернулася до Facebook після того, як видалила свою офіційну сторінку на платформі на піку скандалу з Cambridge Analytica у 2018 році. Окрім того, американський автовиробник почав розміщувати платну рекламу в соціальних мережах. Схоже, що і Маск, і Tesla повинні тепер переконатися, що їм потрібно почати інвестувати в рекламу, якщо вони хочуть продовжувати збільшувати продажі.
BREAKING: Tesla has officially started paid advertisements on Instagram for the first time.
— Sawyer Merritt (@SawyerMerritt) March 26, 2024
Instagram has over 2 billion monthly active users, or ~25% of the global population. pic.twitter.com/j0z1oCfqNP
Facebook - не єдина соціальна мережа, що належить Meta, в якій Tesla зараз розміщує рекламу. Раніше цього тижня Tesla запустила кампанію в Instagram. Короткий ролик рекламує кросовер Model Y, у якому робиться акцент на мінімальній рекомендованій роздрібній ціні на машину від 36 490 доларів. Раніше Tesla також закуповувала рекламу своїх авто в TikTok і на YouTube.
Перехід Tesla до традиційної реклами збігається з падінням попиту на електромобілі, що негативно вплинуло на продажі компанії та її конкурентів. Цей спад призвів до різкого падіння ціни акцій Tesla з понад 240 доларів на початку року до приблизно 180 доларів.