Що вдалося «пригнати» в Україну у лютому?

20:23 04.03.2024
Що вдалося «пригнати» в Україну у лютому?

Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику перших реєстрацій легкових авто та визначили ТОП-20 найпопулярніших моделей, які «приганяли» з-за кордону у лютому 2024 року.

Привезених із-за кордону вживаних легкових машин у лютому 2024 року на першу реєстрацію було подано 19,9 тис. Такий показник помітно більший (на 51,5%), ніж був у лютому-2023, і навіть більший, ніж місяцем раніше - на 12%.

Найпопулярніші марки імпортних авто з пробігом

Як і серед внутрішніх перепродажів, рейтинг «свіжопригнаних» вживаних легковиків лютого традиційно очолив бренд Volkswagen, і вкотре з впевненим відривом від суперників за кількістю та часткою на ринку. Таких автомобілів зареєстрували 3,2 тис., що склало 16,1% від загальної кількості.

Друге місце продовжує утримувати Audi, з результатом 1,6 тис. перших реєстрацій та часткою 8,3%. На третьому місці - Nissan (7,9%, 1,6 тис.), далі - Renault з результатом 1,4 тис. та 7,1%. П'яте місце з аналогічними результатами (5,8%, 1,2 тис. шт.) розділили Skoda та Ford.

ТОП-20 найпопулярніших марок серед імпортованих легкових авто з пробігом у лютому 2024 року:

  1. Volkswagen - 3199 шт.
  2. Audi - 1646 шт.
  3. Nissan - 1567 шт.
  4. Renault - 1417 шт.
  5. Skoda - 1161 шт.
  6. Ford - 1161 шт.
  7. BMW - 1082 шт.
  8. Tesla - 924 шт.
  9. Hyundai - 869 шт.
  10. Mazda - 686 шт.
  11. Opel - 665 шт.
  12. Jeep - 629 шт.
  13. KIA - 559 шт.
  14. Mercedes-Benz - 451 шт.
  15. Toyota - 429 шт.
  16. Volvo - 374 шт.
  17. Honda - 332 шт.
  18. Peugeot - 317 шт.
  19. Chevrolet - 280 шт.
  20. Mitsubishi - 266 шт.

Найпопулярніші моделі вживаних авто з-за кордону

Лідером «свіжопригнаних» вживаних легковиків залишився Volkswagen Golf. У лютому таких привезли 979 шт. Допомагає йому тримати першість наявність електричної версії e-Golf, яку ми враховуємо до загальної кількості, як таку, що відрізняється лише типом силової установки, а за типом пального моделі у рейтингах не розділені.

На другому місці Skoda Octavia (775 шт.), на третьому - Volkswagen Passat (647 шт.). Четвертий у списку Renault Megane, яких «пригнали» й подали на першу реєстрацію у кількості 539 штук. Замикає п'ятірку лідерів «свіжопригнаних» легковиків Voklswagen Tiguan (499 шт.).

У ТОП-20 лютого, як і у кілька попередніх місяців, присутні три електромобілі: Nissan Leaf, Tesla Model 3 та ще одна Tesla - Model Y. Крім них до загального заліку враховані електричні Volkswagen e-Golf, які поповнили наш автопарк у кількості 222 штуки. Можна згадати й про електричний Ford Focus, проте їх у лютому прибуло всього 11 шт., тож за такої кількості це не робить значного впливу на ринок та позиціювання згаданої моделі у рейтингах. Сприяють імпорту електричних авто «нульова» ставка розмитнення та відсутність збору до Пенсійного фонду при першій реєстрації. Також до цього переліку можна додати й фактор економії на пальному, ціни на яке доволі відчутні.

Ось як виглядає ТОП-20 найпопулярніших імпортованих вживаних легкових машин лютого:

  1. Volkswagen Golf - 979 шт.
  2. Skoda Octavia - 775 шт.
  3. Volkswagen Passat - 647 шт.
  4. Renault Megane - 539 шт.
  5. Volkswagen Tiguan - 499 шт.
  6. Nissan Leaf - 476 шт.
  7. Renault Scenic - 434 шт.
  8. Audi Q5 - 434 шт.
  9. Nissan Rogue - 424 шт.
  10. Tesla Model 3 - 405 шт.
  11. Nissan Qashqai - 377 шт.
  12. Audi A4 - 377 шт.
  13. Mazda CX-5 - 370 шт.
  14. Tesla Model Y - 313 шт.
  15. Ford Focus - 279 шт.
  16. Volkswagen Touran - 276 шт.
  17. Ford Kuga - 252 шт.
  18. Opel Astra - 250 шт.
  19. BMW X5 - 239 шт.
  20. BMW 3 Series - 233 шт.

У лютому відбулося помітно більше перших реєстрацій легкових авто з пробігом, ніж було у січні - 19,9 тис. проти 17,8 тис. що на 12% більше. Поки наші побоювання щодо гальмування сегмента імпорту через низку факторів, таких як посилення перевірок документів у водіїв з української сторони, та повернення «фермерів-активістів» до блокування прикордонних доріг з боку окремих європейських країн, не виправдалися. Однак при цьому варто враховувати те, що між розмитненням та першою реєстрацією, які, власне, обліковані у цьому огляді, стікає певний час - від кількох днів до кількох місяців (якщо, наприклад авто зі США потребує ремонту). Тому наслідки від вищезгаданих факторів ще можуть проявитися з часом.


Источник: Інститут досліджень авторинку
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015