Проблеми безпеки спричинили два окремих відкликання позашляховиків Mercedes-Benz. Перший стосується трансмісії в деяких моделях GLE і GLS. Другий, що зачіпає меншу кількість агрегатів, створює ризик виходу з ладу педалі гальма для водіїв GLE 2024 року.
Проблема з трансмісією зачіпає автомобілі 2020-2023-го модельних років, оснащені шестициліндровим двигуном і дев'ятиступінчастою автоматичною коробкою передач. У США це торкнулося загалом 105 071 автомобіля - 32 308 GLE 450 і 72 763 GLS 450.
Спочатку Mercedes-Benz дізнався про проблему в березні 2022 року, намагаючись виявити проблему до травня 2023 року після збору даних зі значної кількості автомобілів. Складність проблеми, викликана різними факторами, в кінцевому підсумку була пов'язана з програмним забезпеченням трансмісії позашляховика.
Розслідування автовиробника показало, що проблема виникає, коли автомобіль перемикається з сьомої передачі на шосту. Якщо під час такого перемикання на знижену передачу GLE або GLS спробують перервати перемикання, в той час як температура трансмісійної рідини низька, а стартер-генератор на 48 В спробує виконати рекуперацію, двигун може заглухнути.
Компанія заявляє, що розробила програмне забезпечення, що запобігає зупинці транспортних засобів за таких обставин. Починаючи з 16 квітня Mercedes-Benz зв'яжеться з власниками і попросить їх доставити свої GLE і GLS до найближчого дилера, де нове програмне забезпечення буде встановлено безкоштовно.
Друга проблема пов'язана з педальним вузлом у GLE350, GLE450 2024 року випуску, а також в AMG GLE53 (як у стандартному кузові, так і в купе). Відкликанню підлягають тільки 466 автомобілів, через проблеми зі зварюванням з боку постачальника педалі акселератора і гальма можуть відламатися.
Під час кампанії з відкликання проблемні зварні шви будуть додатково укріплені.