Китайці готують електроуніверсал із запасом ходу понад 1000 кілометрів. У відкритій базі Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю (MIIT) з'явилися відомості про серійні версії Nio ET5 і ET5 Touring з акумулятором на 150 кВт.год і видатною автономністю. Стверджується, що з квітня напівтвердотільна батарея буде доступна за передплатою. У вільному продажу електромобілі з такими комірками не з'являться.
Зараз найбільш «далекобійні» Nio ET5 Touring оснащуються батареями на 100 кВт-год, проте інноваційний акумулятор на 150 кВт.год буде лише на 20 кілограмів важчий: маса блоку - 575 кілограмів. Споряджена маса такого універсала Nio - 2254 кілограми, тобто на 164 кілограми більше, ніж в Audi RS6 Avant Performance.
Nio ET5 Touring матиме повний привід (490 к.с., 700 Нм), а запас ходу топверсії зі 150-кіловатною батареєю - 1010 кілометрів. Інноваційний напівтвердотільний акумулятор можна буде взяти за підпискою та встановити на китайських станціях Nio. Придбання такої батареї недоцільне, адже поки що осередки коштують стільки ж, скільки автомобіль цілком.
Компанія Nio анонсувала перехід на напівтвердотільні акумулятори в січні 2021 року, але поки що поставала перед труднощами. Тепер ET5 сертифікований, тобто перешкод для масового використання технології немає. Якщо експеримент буде успішним, аналогічні осередки з’являться на інших моделях бренду - ES8, EC6, EC7 та ET7.