Новий CITROEN E-C4 X перемагає у тесті-порівнянні електромобілів на дистанції пробігу 1 000 км!

11:52 09.02.2024
Новий CITROEN E-C4 X перемагає у тесті-порівнянні електромобілів на дистанції пробігу 1 000 км!

Можливість спокійно здійснювати далекі подорожі є однією з головних перешкод для сприйняття електричних моделей потенційними клієнтами-покупцями. У відповідь на це багато виробників почали пропонувати моделі зі значним діапазоном автономного пробігу, але з важкими та великими акумуляторними батареями - це впливає не лише на вартість електромобіля, але й на зростання споживання енергії та, відповідно, зменшення автономного пробігу. Однак Бренд CITROEN свідомо обрав інший шлях, віддавши перевагу акумуляторам розумного оптимального розміру: компактним, легким, доступним.

Щоб реально це продемонструвати, Бренд CITROEN співпрацює з UTAC, провідною та визнаною у світі тестовою групою в галузі автомобільних випробувань, що проводить нормативні сертифікації та технічні випробовування. Поставлене питання було простим, але дуже важливим: скільки часу потрібно, щоб подолати 1000 км на електромобілі, а саме на Новому CITROEN e-C4 X? Схоже питання задає кожен потенційний клієнт-покупець, коли стикається з такими характеристиками, як розмір батареї, сертифікований запас ходу, швидкість заряджання. Водночас, зазвичай бракує повного розуміння, як всі технічні характеристики використовуються - як вони перетворюються на реальні кілометри в реальному світі. Щоб забезпечити певні «контрольні точки», тестовій групі UTAC було доручено провести випробування в абсолютно схожих умовах з електромобілями-конкурентами моделей CITROEN e-C4 та CITROEN e-C4 X, а саме: Renault Megane e-Tech, Volkswagen ID 3, MG 4.

Підсумки наступні: електромобіль CITROEN e-C4 X став найшвидшим у пробігу 1000 км за загальним часом, що включає безпосередньо рух та підзарядку акумулятора - результат становив 11 годин 57 хвилин. Іншим учасникам знадобилося на 14-67 хвилин більше, щоб подолати аналогічну дистанцію. Отримані результати, згідно з вимірюваннями тестової групи UTAC, пояснюються меншим споживанням енергії та оптимізованою тривалістю заряджання, що підтверджує правильність технічного вибору, зробленого для електромобіля-седана CITROEN e-C4 X та, відповідно, спорідненого електричного хетчбека CITROEN e-C4.

Тьєрі Коскас (Thierry Koskas), генеральний директор Бренду CITROEN, прокоментував отримані результати: «Тест, проведений експертною групою UTAC, підтверджує наш правильний стратегічний вибір: акумулятор оптимального розміру, який забезпечує достатній запас ходу понад 400 км, знижує вартість першочергової покупки, позитивно впливає на зменшення споживання енергії, й водночас - дозволяє безтурботно подорожувати на далекі відстані завдяки ефективності швидкої зарядки. Використання електромобілів серії CITROEN e-C4 можливе на щоденній основі, для будь-яких умов та подорожей - я підтверджую цю ефективність у реальних умовах під час своїх власних подорожей».

1. Підсумковий протокол випробувань

Чотири моделі електромобілів, що проходили випробування UTAC на трасі Мортефонтейн (Mortefontaine), та отримані результати:

Модель Citroen
e-C4 X
MG 4 Renault
Megane
Volkswagen
ID.3
Батарея 54 kWh 64 kWh 60 kWh 58 kWh
Пробіг (за WLTP в змішаному циклі) 420 km 435 km 450 km 425 km
Вага 1603 kg 1694 kg 1670 kg 1790 kg

Ці моделі електромобілів тестувалися протягом двох днів за ідентичної погоди, дотримуючись аналогічного маршруту та умов випробувань:

2. Отримані результати випробувань

Кожні 100 кілометрів пробігу водії фіксували середнє споживання енергії (кВт.год. на 100 км); отримані наступні результати:

  Citroen e-C4 X MG 4 Renault Megane Volkswagen ID 3
100 19.6 20.2 21.1 23.3
200 19.4 20.2 20.6 23.1
300 19.4 20.3 20.7 23.0
400 19.4 20.4 20.7 23.0
500 19.5 20.6 20.9 23.1
600 19.6 21.0 21.0 23.1
700 19.8 21.3 21.0 23.2
800 20.0 21.6 21.3 23.3
900 20.1 21.8 21.5 23.3
1000 20.2 21.9 21.6 23.4

Загалом для подолання відстані 1 000 км водіям довелося зробити в середньому п'ять зупинок, щоб зарядити акумулятори, при цьому чергуючи зарядні станції потужністю 50 кВт та 100 кВт, що пояснює різний час підзарядки.

3. Переваги електромобілів CITROEN e-C4 X та CITROEN e-C4, як ідеальних компаньйонів для щоденних коротких поїздок та довготривалих багатокілометрових подорожей

Вимірювання та дослідження, проведені експертами з тестової групи UTAC, підтвердили факт - електромобіль CITROEN e-C4 X потребує менше часу на заряджання та споживає менше енергії порівняно з іншими моделями-конкурентами. Поєднання цих двох факторів дозволило йому подолати залікову тестову дистанцію 1 000 км лише за 11 годин і 57 хвилин, що майже на 15 хвилин краще найближчого конкурента.

Кілька особливостей та характеристик, що пояснюють цей результат:

Електромобілі CITROEN e-C4 та CITROEN e-C4 X мають конструкцію, яка ідеально підходить як для повсякденних коротких поїздок, так і для довготривалих багатокілометрових тривалих подорожей. Адже крім комфорту для повсякденних коротких поїздок, електромобілі серії CITROEN e-C4 пропонують усі основні переваги та характеристики, що дозволяють клієнтам спокійно подорожувати навіть на великі відстані:

Пропозиція моделей, адаптованих до різних потреб різних клієнтів:

Щоб задовольнити потреби різних клієнтів-покупців, електромобілі CITROEN e-C4 та CITROEN e-C4 X доступні з двома варіантами акумуляторів та електродвигунів:

Можливості «швидкої зарядки» для електромобілів CITROEN

Замість того, щоб постійно возити з собою важкий та дорогий акумулятор, краще мати акумулятор оптимального розміру та ваги, який можна швидко заряджати за потреби - ось головна ідея електромобілів CITROEN. Можливо це здається дивним на перший погляд, проте виявилось більш ефективно робити регулярні короткі зупинки для підзарядки, ніж долати великі відстані зі значно довшими зупинками.

Серед іншого, цей ефект також пояснюється т.зв. «кривою зарядки» (співвідношення часу заряду та можливої потужності заряду), адже «крива зарядки» поступово спадає зі збільшенням рівня заряду батареї. Тобто, заряджання відбувається швидше на початку, ніж у кінці заряджання акумулятора. Відповідно, потрібно більше часу, щоб зарядити акумулятор від 80% до 100%, ніж від 0% до 80% його ємності. Тому користувачі не тільки економлять час зарядки, але й власні гроші. Оскільки, наприклад на більшості зарядних станцій у Франції, вартість «швидкої зарядки» розраховується за хвилини використання. Тому для тривалої подорожі ефективніше зробити кілька коротких зупинок для заряджання, щоб скористатися найвищою потужністю заряджання за короткий час та зменшити витрати на заряджання.

Найкращий компроміс для щоденних потреб та довготривалих подорожей

Електромобілі CITROEN e-C4 та CITROEN e-C4 X пропонують ідеальне рішення для щоденних коротких поїздок та довготривалих багатокілометрових подорожей. Зручний комфорт приваблює багатьох клієнтів під час коротких поїздок на роботу, з дітлахами в школу, або з друзями на відпочинок: безшумне водіння, плавний рух без ривків та вібрації, динамічне прискорення та нульові викиди вуглекислого газу (CO2). Для щоденних поїздок оптимальним є заряджання батареї від стандартної розетки або пристрою типу «Wall Box»: в офіс вранці або ввечері, коли власник повертається додому тощо - це забезпечує час заряджання та радіус дії, які цілком задовольняють потреби. Крім того, максимально можливий діапазон автономного пробігу дозволяє рухатись кілька днів взагалі без підзарядки електромобіля. А для здійснення далеких подорожей, відповідно, оптимальним є варіант «швидких зарядок».

Нагадаємо, що Бренд уже пропонує українським покупцям сучасний та комфортний електромобіль CITROEN e-С4 у варіанті зі збільшеним акумулятором: дізнайтесь про нього більше на офіційному сайті CITROEN в Україні! Або обирайте автомобіль до вподоби на онлайн-складі бренду прямо зараз.


Источник: CITROEN
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024