Зазвичай автомобілісти перед придбанням автомобіля заздалегідь вивчають плюси та мінуси той чи іншої моделі. Коли розмова заходить про автомобілі з пневмопідвіскою, то тут постає багато питань. Хтось спокушається чимось новим та бере авто з пневмоподвіскою, а хтось навпаки не хоче мати справу з такими автомобілями. Давайте розберемось чому автомобілі, які обладнанні такою підвіскою у деяких викликають великий інтерес, а у інших навпаки викликають такий страх. Нижче ми говоримо про переваги та недоліки пневмоподвіски.
Переваги даної підвіски полягають у тому, що автомобіль може змінювати кліренс в залежності від дорожніх умов, або потреб водія. Наприклад, низький седан може без проблем заїхати на бордюр, а що стосується позашляховиків, то завдяки такій підвісці автомобіль може легко подолати перешкоди. Зазвичай автомобілі з пневмопідвіскою обладнані адаптивними амортизаторами, це дає можливість підлаштовувати підвіску під манеру їзди, особливо коли в автомобілі активовано спортивний режим їзди. Це також забезпечує більший комфорт під час поїздок на великих відстанях. У даному режимі підвіска стає більш жорсткішою, що забезпечує кращі аеродинамічні показники, покращується зчеплення з дорогою, за рахунок більшої притискної сили та зменшує перевантаження, що полегшує подолання крутих поворотів.
До недоліків перш за все можна віднести такі аспекти, як чутливість до своєчасного обслуговування, складність системи та вартість ремонту. Своєчасний сервіс гарантує надійність роботи підвіски, оскільки такі прості дії, як заміна пильників і ущільнень клапанів пневмобалонів впливають на їх довговічність, а також убезпечує від виходу з ладу більш коштовних вузлів таких, як компресор пневмопідвіски. У випадку виявлення не герметичних пневмобалонів і пневмостійок рекомендується як найшвидше замінити деталь, яка вийшла з ладу, оскільки ігнорування даної проблеми призводить до більш дорогого ремонту.
У випадку коли пневмобалон і амортизатор представляють собою цільний вузол рекомендується також діагностика роботи амортизаторів, а у випадку виявлення неполадок таких як сліди масла або стук також необхідна їх заміна. Чому це важливо? Якщо проігнорувати несправність амортизатору і просто замінити пневмобалон, то потрапляння масла з амортизатору на новий пневмобалон знову виведе його з ладу, що приведе до повторного ремонту, тому важливо ремонт проводити в комплексі.
Вирішальним фактором у ремонті пневмопідвіски є ціна, оскільки заміна на нову оригінальну деталь тягне за собою значні витрати, у прагненні зекономити часто купують дешеві аналоги, що приводить до неправильної роботи пневмопідвіски або до повторного ремонту. Найкращим рішенням у плані ціна та якість стане ремонт пневмопідвіски з гарантією, це дозволить заощадити значні кошти без втрат у плані надійності та якості.
Є декілька рекомендацій перед покупкою автомобіля з пневмопідвіскою. Потрібно поставити автомобіль на рівну поверхню, заглушити на декілька годин а потім оглянути чи рівно він стоїть на колесах. При заведеному двигуні послухати чи не вмикається компресор пневмопідвіски. Проїхатись на автомобілі, послухати чи немає зайвих звуків у роботі підвіски. Також для більш точної діагностики рекомендовано перевірити автомобіль на спеціалізованому сервісі.