Один із провідних світових автовиробників японська компанія Nissan Motor має намір продавати розроблені й виготовлені в Китаї електромобілі своєї марки на ринках інших країн.
Про це повідомив віцепрезидент компанії і голова її китайського відділення Nissan China Масаші Мацуяма, передає Reuters.
Йдеться про можливість експорту на світові ринки як лінійки існуючих автомобілів Nissan із двигуном внутрішнього згорання, так і майбутніх повністю електричних і гібридних авто, розроблених і виготовлених на китайському заводі компанії.
За словами Мацуяма, Nissan планує націлитися на ті ж ринки, що й його китайські конкуренти, такі як популярний виробник електрокарів BYD.
У разі схвалення такого рішення, японська компанія приєднається до іноземних брендів, включаючи Tesla, BMW і Ford, які розширюють свій експорт автомобілів китайського виробництва, щоб використовувати нижчі виробничі витрати в КНР та збільшити використання потужностей власних заводів у цій країні.
Впродовж останнього року іноземні автовиробники зіткнулися з падінням продажів своїх авто, в першу чергу електромобілів, у Китаї внаслідок різкого посилення конкуренції з місцевими брендами, які завдяки різного роду субсидіям уряду пропонують значно нижчі ціни на свої електрокари.
Зокрема, за перші 10 місяців року із близько 2,8 мільйона світових продажів автомобілів Nissan на Китай припало трохи більше п’ятої частини, тоді як минулого року за той самий період на китайський ринок приходилось понад третина проданих авто.
Щоб підвищити продажі своїх автомобілів на китайському ринку компанія Nissan минулого тижня створила з провідним китайським університетом Цінхуа з Пекіна спільний дослідницький центр для розробки електромобілів і автономних систем керування авто.
Одним із завдань центру є дослідження китайського автомобільного ринку та потреб і звичок місцевих водіїв, аби краще пристосувати до них нові авто Nissan.