Volkswagen ID.3 став об'єктом чергового експерименту ютубера Бьорна Нюланда, відомого своїми дослідженнями в області електромобілів. У своєму новому ролику він вирішив встановити реальне зношування батареї після декількох років експлуатації.
На тести Нюланд взяв дворічний Volkswagen ID.3 із батарей ємністю 62 кВт-год та 48 000 км пробігу на одометрі. Корисна потужність акумулятора хетчбека становить близько 58 кВт-год.
Експериментальний заїзд проходив у Норвегії. Проїхавши 254 км за мінусових температур, Бьорн зупинився біля Tesla Supercharger для підзарядки. Як показали перші підрахунки, споживання енергії становило 19,6 кВт-год на 100 км шляху. Для порівняння, у Tesla Model Y Long Range цей показник 17,4 кВт-год/100 км по EPA, а у Hyundai Ioniq 5 Standard Range RWD - 18,7 кВт-год/100 км.
За підрахунками ютубера, батарея хетчбека за два роки втратила 6,3% корисної ємності, досягнувши 52,1 кВт-год. Але він керувався даними нового ID.3, на якому їздив декілька років тому. Корисна ємність батареї становила 55,6 кВт-год. Якщо порівнювати результати експерименту Бьорна із заявленими Volkswagen 58 кВт-год, то за два роки експлуатації деградація батареї досягла 10,1%.