Уряд має втрутитись у вирішення проблеми із постачаннями пального з Польщі й Румунії

17:16 07.11.2023
Уряд має втрутитись у вирішення проблеми із постачаннями пального з Польщі й Румунії

Першочерговим завданням українського уряду має стати комплексне розв'язання проблем на державному рівні, які постають перед постачальниками пального з польського і румунського напрямків. Про це в радіоефірі KyivFM заявив директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.

Стосовно Польщі - основна проблема, на думку експерта, - блокування місцевими перевізниками пунктів пропуску на кордоні з Україною.

«Скраплений газ із Польщі – це 30% нашого імпорту. Дизель - до 10%, бензин - до 10%… Тобто, так, є диверсифікація, тільки виїхати не можна. І заїхати не можна. Зараз треба шукати вже заміну польському напрямку. Там є варіанти їхати з Польщі через Словаччину, через Угорщину, але це плюс кілометри і, знову-таки, всі туди поїдуть - і там буде колапс», - каже експерт.

Проблеми, але іншого характеру, експерт бачить у постачаннях пального з Румунії.

«Порти Констанца і Галац - їхні основні порти. Даруйте, до 2022 року це була купа металобрухту, який стояв там і ледь животів. Ми фактично їх завантажили на 100+%. Там з'явились обсяги перевалки, обсяги перевезень, всього… Але минув рік - і нічого вони не зробили для того, щоб збільшити потужності відвантаження пального для автотранспорту, залізницею і т.ін.», - зазначає Куюн.

«Щоб завантажитись у тій же Констанці, наші водії стоять тиждень», - розповів експерт.

З його слів, найбільш дивна ситуація складається у Констанці з відправкою пального залізницею.

«Із залізницею так - тобі видали якийсь талончик, і сиди чекай, коли тобі наллють. Може, завтра наллють, а може, через 2 тижні… І ніхто з цим нічого зробити поки що не може», - розповів директор «А-95».

На переконання Куюна, допомогти розв'язати цю проблему могло б втручання українського уряду, оскільки бізнес на своєму рівні зробив усе, що міг.

«Мені здається, що сьогодні вже час нашим транспортним чиновникам знову туди їхати, як це було торік, коли вдалося мобілізувати і румунів, і румунський уряд», - додав він, зазначивши, що основними діючими особами тоді були заступники міністра інфраструктури Юрій Васьков і Мустафа Найєм.


Источник: enkorr
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024