Stellantis заявив, що страйк працівників автопрому в Північній Америці коштуватиме компанії близько 750 мільйонів євро (795 мільйонів доларів) прибутку - менше, ніж її північноамериканським конкурентам Ford та GM.
Корпорація, в яку входять як Jeep, так і Fiat з Peugeot, повідомив про збільшення чистого доходу на 7% до 45,1 мільярда євро, при цьому зупинка виробництва, викликана страйками, коштувала компанії 3 мільярди євро продажів у жовтні. Зростання чистого доходу відбулося завдяки збільшенню обсягів продажів на всіх ринках, окрім Азії.
Фінансовий директор Наталі Найт повідомила журналістам, що вплив страйку на Stellantis був меншим, ніж у інших автовиробників «Великої трійки» (General Motors, Ford Motor Company та Stellantis, який увібрав в себе Chrysler Group), завдяки її глобальному профілю, а також деяким гучним заходам зі скорочення витрат, оцінивши збитки приблизно в 750 мільйонів євро (795 мільйонів доларів). GM, останній автовиробник, який досяг угоди про припинення страйку, повідомив про збитки в 800 мільйонів доларів. Ford оцінив свої збитки в 1,3 мільярда доларів.
«Ми продовжуємо займати дуже сильну позицію на світовому ринку і в США. Це важливий ринок для нас, ми високоприбуткові і дуже відповідально ставимося до нашого майбутнього», - сказала Найт.
Через наслідки страйку Stellantis скасувала участь у технологічній виставці CES у Лас-Вегасі наступного року, а також в автосалоні в Лос-Анджелесі.
У суботу компанія Stellantis досягла попередньої домовленості з Об'єднаною профспілкою працівників автомобільної промисловості про припинення шеститижневого страйку. Понад 14 000 працівників на її складальних заводах в Мічигані та Огайо, а також на складах запчастин по всій країні, повернулись до роботи. Stellantis не повідомляє про загальний прибуток за третій квартал, натомість надає дані про відвантаження та доходи. Компанія повідомила, що світові продажі електромобілів зросли на 37% порівняно з попереднім роком, завдяки продажам Jeep Avenger та комерційних транспортних засобів.
Північна Америка продовжує залишатися лідером за доходами, принісши 21,5 млрд євро, що на 2% більше, ніж минулого року, і становить майже половину світового доходу. У Європі, наступному за величиною регіоні, доходи зросли на 5% до 14 мільярдів євро, оскільки продажі збільшилися на 11%.