
Це історія Романа та його успіху. Хто такий Роман Басюк? Фотограф, відеограф і маркетолог, українського походження відомий своїми роботами з елітними авто. Його шлях почався з маленьких зйомок для приватних клієнтів, а сьогодні його фотографії та відео прикрашають офіційні сторінки Porsche і RUF. Їх публікують міжнародні автоспільноти, а серед замовників є відомі компанії та колекціонери.
Приїхавши до США, він побудував кар'єру у сфері візуального контенту, працюючи з брендами, які визначають стиль і престиж у світі автомобілів і не тільки. До цього у Романа був багатий досвід на YouTube та навіть нагорода у вигляді Срібної кнопки. У США він розширив свою спеціалізацію і взявся за Instagram.
Тепер Роман - впізнаваний гравець у соцмережах на американському ринку спорткарів. Буквально недавно він завершив роботу над відтворенням реклами Porsche і Nike для фільму Nike Air.
За цією промо-кампанією стоїть цікава історія. Ідея відтворення оригінальної реклами Porsche належить Джордану Геллеру, засновнику «Shoezeum» - найбільшого музею взуття Nike у світі. Коли режисеру фільму Air знадобилися справжні вінтажні кросівки Nike (події відбуваються у 1984 році), він зрозумів, що купувати навіть кілька пар буде занадто дорого. Тож вони співпрацювали з Shoezeum, і Джордан Геллер надав усе вінтажне взуття, використане у фільмі.
Романа запросили працювати над цією рекламною кампанією як фотографа через досвід у автомобільній фотографії та зручне розташування в Портленді, штат Орегон. Штаб-квартири Jordan і Nike знаходяться всього за кілька миль від Портленда. Разом вони відтворили рекламу Porsche та створили незабутній контент для просування Shoezeum і фільму «Air».
Таких цікавих і неординарних робіт у кар'єрі Романа було чимало. Проте основну популярність у світі авто він здобув завдяки своїм роботам у Instagram. Саме вони принесли йому тисячі підписників і визнання серед автоентузіастів.
За словами Романа: «Усього можна досягти, головне пробувати достатньо довго». І він справді пробував. Усе вийшло далеко не з першого разу, але з часом його помітили автоентузіасти, потім приватні колекціонери й дилери, а згодом і великі бренди.
Як підкорити Instagram за словами Романа:
Ось такі поради дає Роман, він стверджує: якщо дотримуватися цих порад, результат не заставить себе чекати і ви будете помічені у авто ком'юніті.
Досвід Романа - це приклад того, як Instagram із простої платформи для фото перетворюється на справжній інструмент професійного зростання. Його історія доводить, що популярність у соцмережах не є випадковістю, а результатом системної роботи, уважності до деталей і здатності створювати власний стиль.
Сьогодні його фотографії можна побачити на сторінках знаменитих інфлюенсерів і брендів. За цими публікаціями стоять сотні експериментів і готовність не зупинятися після перших невдач. Алгоритми змінюються, формати оновлюються, але принцип залишається тим самим. Якщо послідовно розвиваєш свою візуальну мову та працюєш з аудиторією, ти обов'язково опинишся в центрі уваги.
Успіх в Instagram можливий для кожного, хто готовий вкладати час, шукати нові рішення і залишатися вірним своєму баченню.