Європейська комісія розробляє законний шлях для продовження продажу після 2035 року нових автомобілів, які працюють лише на «електронному» паливі.
Однак ЄС має намір вимагати, щоб автомобілі, що працюють на «електронному» паливі, були на 100% вуглецево-нейтральними, якщо вони будуть продаватися після 2035 року.
«Електронне» паливо вважається вуглецево-нейтральним, якщо воно виготовляється з використанням уловлених викидів CO2, які врівноважують CO2, що виділяється під час спалювання палива в двигуні.
Промислова група eFuel Alliance заявила, що проект пропозиції фактично заборонить нові ДВЗ з 2035 року, якщо він буде враховувати викиди всього ланцюжка створення вартості, а також викиди від виробництва «електронного» палива.
«Тому 100-відсоткове скорочення викидів практично неможливе», - заявив Ральф Дімер, керуючий директор групи