Британська інженерно-консалтингова компанія Ricardo представила доопрацьований Ford Ranger. Пікап під назвою Ford Ranger HEX 6x6 здатен перевозити вантажі максимальною масою 3800 кг проти 864 кг стандартної моделі. Справлятися з такими навантаженнями йому дозволяє нова система HEX, завдяки якій у пікапа з'явилася третя вісь та вантажопідйомність легкої вантажівки.
У пакет доробок входить міцна та легка задня підвіска De Deion, яка може розділити системи підвіски та приводу. Це дозволяє використовувати різні приводні пристрої, а при необхідності видаляти їх. Зокрема, компанія пропонує дешевшу версію Ford Ranger HEX 6x4 з тією ж вантажопідйомністю 3800 кг.
Пікап Ranger HEX має гібридну систему приводу. Під капотом у нього, як і раніше, стоїть заводський 3,0-літровий дизельний двигун V6 потужністю 249 к.с. А додаткову задню вісь обертає електропривід потужністю 282 к.с. Підзаряджання тягової батареї здійснюється за рахунок рекуперації енергії гальмування. Для зручності ремонту та обслуговування всі високовольтні компоненти упаковані в один корпус.
Як кажуть у Ricardo, установка системи HEX не потребує будь-яких змін у конструкції пікапа. Власник може зняти її та встановити на інший автомобіль, не порушуючи початкову цілісність базового.
Заводський електрифікований Ford Ranger з'явиться на ринку не раніше 2025 року. Пікап із 2,3-літровою системою PHEV, підготовлений спеціально для ринку Європи, Ford представив минулого тижня. За попередніми оцінками, на електротязі він проїжджатиме до 77 км.
Ford Ranger HEX 6x6 використовує електродвигун тільки для збільшення корисного навантаження та підвищення прохідності, але придбати його можна вже зараз. Щоправда, вартість допрацьованого пікапа доведеться поточнити у Ricardo.