Компанія Munro з Глазго представила на нещодавній виставці Emergency Services Show незвичайний автомобіль для гірничорятувальної служби. Це електричний позашляховик MK_1 Montain Rescue, який багато в чому подібний до пікапа, показаного ще в травні цього року. Повнопривідна машина має відмінні позашляхові властивості: кліренс під днищем досягає 480 мм, а під мостами - 290 мм.
Вантажопідйомність дорівнює корисному навантаженню європіддону - 1050 кг. У кузові є місце для нош та аварійно-рятувального спорядження. Машина може працювати із причепом повною масою до 3,5 т.
Автомобіль MK_1 Montain Rescue укомплектовано електромотором з піковою потужністю 280 кВт і крутним моментом 700 Нм. Розгін від 0 до 96 км/год (60 миль на годину) займає лише 4,9 с. Батареї ємністю 82,4 кВт.год. забезпечують запас ходу до 300 км, що відповідає роботі 16 годин на бездоріжжі. На зарядку від 15 до 80% ємності постійним струмом 100 кВт йде всього 36 хвилин. Виробник стверджує, що ресурс позашляховика за належного технічного обслуговування досягає 50 років.
Зазначимо, що Munro є єдиною компанією у Шотландії, яка за останні чотири десятиліття налагодила випуск автомобіля легкого класу. На 2023 рік заплановано зробити близько 50 машин. Наступного року, після переходу на новий виробничий майданчик у Глазго, який забезпечить роботою 300 осіб, хочуть збудувати вже 250 електричних позашляховиків. А до 2027 року збільшити цей показник вдесятеро – до 2500 од.