Китайські автовиробники націлені на європейський авторинок, де продажі електромобілів зросли майже на 55%, приблизно до 820 тис од. за перші сім місяців, що становить близько 13% від усіх реалізованих нових авто. Потужна присутність Китаю на Мюнхенській авошоу тому підтвердження.
Близько 41% експонентів цьогорічного заходу мають штаб-квартири в Азії, причому це вдвічі більше китайських компаній порівняно з виставкою 2021 року, повідомляє Autоmоtive News Eurоpe.
Така експансія китайських виробників електромобілів викликала занепокоєння у представників європейської автоіндустрії. Вони вважають, що китайці підірвуть місцевих автовиробників і стануть домінувати в продажах.
Китайські виробники електромобілів на покоління випередили європейські бренди, яким доведеться важко боротися, щоб наздогнати їх, заявив генеральний директор Renault Лука де Мео.
Генеральний директор BMW Олівер Ціпсе заявив у кулуарах виставки, що китайські бренди становлять «неминучий ризик» для європейських автовиробників масового ринку.
«Сегмент ринку базових автомобілів або зникне, або не буде наповнюватись європейськими виробниками», - сказав керівник BMW.
Водночас гендиректор Mercedes-Benz Ола Калленіус описав шлях до електромобільності як марафон, у якому компанія зараз лише на восьмому чи дев'ятому кілометрі.
Фабіан Брандт з консалтингової компанії Oliver Wyman сказав про цьогорічне шоу: «Те, що раніше було виставою для німецької автомобільної промисловості, щоб продемонструвати свою надзвичайно сильну позицію, тепер є зустріччю на рівних між прогресивними гравцями з усього світу, особливо Китаю».