Розпочато реальні випробування автобетонозмішувача на електротязі

16:54 25.07.2023
Розпочато реальні випробування автобетонозмішувача на електротязі

Цього літа дорогами ряду європейських країн проходять масштабні споживчі випробування електричного автобетонозмішувача iONTRON eMixer від німецької фірми Putzmeister. Змішувальний барабан об'ємом 9 м куб. виготовлений на рідному підприємстві у місті Айхталь. Що ж до шасі, то його надала материнська компанія - SANY, один із найбільших у світі виробник будівельної техніки.

Шасі SANY 408P колісної формули 8х4 повністю електрифіковано. Воно розраховане на повну масу 32 т та оснащене електромотором потужністю 315 кВт. Двигун живлять 10 батарейних блоків загальною ємністю 350 кВт-год. За допомогою бортового зарядного пристрою на 63А на повну зарядку акумуляторів потрібно близько 10 годин.

Який запас ходу показав електричний автобетонозмішувач iONTRON на практиці і наскільки він вигідний в експлуатації? Так, у ході тест-драйву в одній із будівельних компаній німецького міста Дармштадт, машина проїхала за день 110 км та перевезла 25 кубів бетону. При цьому було витрачено лише близько половини ємності батарей - 171 кВт-год. За теплотворністю це трохи менше 18 л дизпалива. Аналогічний за розміром автобетонозмішувач з ДВЗ витрачає приблизно 45 - 50 л палива на 100 км. Тож вигода чимала.

Реального запасу ходу в 150 - 200 км цілком достатньо для середнього пробігу такої спецтехніки. Дизельний автобетонозмішувач за 7 годин роботи та 150 км пробігу викидає 184 кг СО2 в атмосферу, а iONTRON - нуль шкідливих речовин. Електричний варіант ще й набагато тихіше в роботі, що важливо при роботі в межах міста.


Источник: Авто Центр
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024