Група з чотирьох законодавців у Сполучених Штатах висловила занепокоєння щодо тестування китайськими компаніями вдосконалених безпілотних транспортних засобів у Сполучених Штатах.
У листі, адресованому міністру транспорту Піту Буттігігу та міністру торгівлі Джині Раймондо від членів Конгресу Тіма Волберта, Деббі Дінгелла, Роберта Латті та Марка Візі, стверджується, що США ризикують поступитися серйозною стратегічною перевагою, якщо не заборонять китайським компаніям тестування своїх систем автономного керування в Сполучених Штатах.
На даний момент сім китайських компаній тестують автономні транспортні засоби в США. Це відбувається незважаючи на те, що уряд Китаю обмежив можливості американських компаній тестувати автономні системи на своїх дорогах і навіть обмежив місця, де можуть їздити автомобілі Tesla з їх напівавтономними системами.
«Технології, які використовуються в авто з автопілотом, можуть використовуватися для збору даних про американський народ та інфраструктуру, які можуть бути передані Китаю і, зрештою, Комуністичній партії Китаю», - стверджують члени Конгресу у своєму листі.
Виявлено, що індустрія безпілотних автомобілів у Китаї суттєво виросла. ByteDyance, Haomo Zhixing і Great Wall Motor нещодавно створили найбільший в країні обчислювальний центр для інфраструктури автономного водіння.
«Вкрай важливо, щоб ми віддавали пріоритет американському лідерству в технологіях автономних транспортних засобів і не поступалися конкурентними перевагами ворогуючій нації, яка не поділяє наших цінностей і відданості свободі», - додали конгресмени.