Керівник підрозділу Volkswagen Group у Китаї Ральф Брандштеттер вважає, що низькі ціни на електромобілі можуть знищити велику кількість автовиробників та в решті решт нашкодити власникам цих самих машин.
На його думку, ринок електромобілів у світі та у Китаї зокрема «перегрівається». Він також додав, що багато нових стартапів з випуску електромобілів зазнають краху, або збираються вийти з ринку через високі ціни на акумулятори.
«Зараз на ринку електромобілів представлено понад 120 виробників, близько 150 нових моделей буде випущено в 2023 році. Короткостроковий успіх продажів вимагає надзвичайно великих капіталовкладень. Ми стикаємося з ситуацією, коли ринок перегрівається», - сказав Брандштеттер.
Окрім того, на думку топ-менеджера, знижки на електромобілі по всьому Китаю можуть зрештою завдати шкоди споживачам, враховуючи, що багато виробників, які продають їх зі знижкою, можуть не витримати та збанкрутувати.
«В останні місяці жорстка конкуренція призвела до значних знижок цін. Це зрештою завдасть шкоди інтересам споживачів. Вони більше не зможуть отримувати послуги від ряду брендів», - додав він.
Пам'ятаючи про це, Volkswagen не планує суттєво знижувати ціни на свої електромобілі в Китаї виключно з метою збільшення продажів і розвитку різноманітних брендів. Натомість компанія більше зосереджена на прибутковості, та планує випустити 17 нових електричних моделей на ринку до 2030 року.