Представлено новий електричний седан GAC Aion Hyper GT

18:17 05.07.2023
Представлено новий електричний седан GAC Aion Hyper GT

GAC Group вивела на ринок новий електричний седан вартістю від 30 370 доларів - Aion Hyper GT. Серед його конкурентів називають BYD Seal, Xpeng P7, Neta S, Tesla Model 3, Rising F7, Deepal SL03 і ряд інших аналогічних моделей. Завоювати своє місце під сонцем китайському електроседану допоможе низка особливостей. Серед них - двері-ножиці, 340 к.с., змінна батарея, запас ходу 710 км та вже згаданий демократичний цінник.

Екстер'єр GAC Aion Hyper GT розроблений відповідно до нової мови дизайну серії Aion Hyper. У нього похильна лінія капота, активний задній спойлер та двері, що піднімаються вертикально вгору, як у спорткарів Automobili. Завалене назад лобове скло переходить у плавну лінію даху. У передніх крилах встановлені два LiDAR.

Габаритна довжина седана - 4886 мм, ширина - 1885 мм, висота - 1449 мм. Розмір колісної бази - 2920 мм. Коефіцієнт аеродинамічного опору кузова - 0,197 Cd.

Салон укомплектований 8,8-дюймовою рідкокристалічною панеллю приладів та 14,6-дюймовим плаваючим сенсорним дисплеєм. На центральному тунелі два підсклянники та два майданчики для бездротової зарядки смартфонів. Рульове колесо у Hyper GT прямокутне з трьома спицями. За ним встановлено датчик Face ID. Також заявлено аудіосистему Dolby Atmos з 23 динаміками та систему автономного водіння ADiGO Pilot.

На ринку електроседан запропонують у п'яти модифікаціях вартістю від 30 370 до 46 950 доларів. Базовий Aion Hyper GT укомплектований одним електродвигуном віддачею 245 к.с. та 355 Нм крутного моменту. Привід - задній. Час прискорення від 0 до 100 км/год - 6,5 секунд. Батарея - потрійна нікель-марганцево-кобальтова (NMC) ємністю 60 кВт-год або літій-залізо-фосфатна (LFP) на 70 кВт-год. Запас ходу - 560 та 600 км відповідно. Це єдина версія, яка підтримує заміну акумулятора.

Топова модифікація седана використовує двигун потужністю 340 к.с. (430 Нм) та потрійний акумуляторний блок на 80 кВт-год. Пробіг без підзарядки - 710 км. Час прискорення до «сотні» - 4,9 секунди.

Наразі у GAC є вісім станцій заміни акумуляторів: по одній у Пекіні та Шанхаї та по дві у Ханчжоу та провінціях Гуанджоу та Шеньчжоу. Саме цей завадає ширшому використанню технології заміни акумуляторів у серійних моделях бренду.

Але до 2025 GAC планує встановити у Китаї до 500 станцій заміни батарей. Із них 180 запустять ще до кінця цього року. Заміна блоку займатиме лише 90 секунд. А життєвий цикл станції - 8000 замін акумуляторів.


Источник: Авто Центр
Фото: autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024