Французький парфумер Анна Фліпо на знак відданості трипроменевій зірці в емблемі Mercedes-Benz та подальшого зростання її культового значення створила три парфумерні аромати туалетної води.
Трилогія ароматів Mercedes-Benz у співпраці з INCC Parfums символізує ідею трьох основних елементів - Land, Sea та Air, тобто Земля, Море і Повітря. Це вже не перший спільний проект двох світових виробників у галузі автопромисловості та парфумів.
Нинішня розробка Анни Фліпо у вигляді трилогії базується на гармонічному балансі ароматів. Вони доступні як у вигляді індивідуальної парфумерної води, так і у вигляді повної трилогії.
Туалетною водою можна користуватися як окремо з кожного флакончика, так і поєднувати її, додавши до вибраного ще якийсь один, а то й два колорити.
Від поєднання «землі» з «морем» чи «повітрям» власник стає розробником власного аромату, формуючи на основі якогось одного з трьох власні пахощі до смаку та вподобань. При цьому приємний аромат на основі «землі» з доданим «морем» буде відрізнятися від не менш приємних пахощів, коли в основі буде «море», а підсилите «землю». Все залежить від пропорцій. Аналогічна новизна появиться, коли за основу братимете «повітря».
Розробники запевняють, що кожен елемент парфумерної трилогії Mercedes-Benz розкриває власні пахощі. Однак при поєднанні, коли нашаровуються аромати один на один і навіть третій, ви у комбінації отримуєте четверту форму.
Аромат Mercedes-Benz Land (Земля) поєднує в собі теплі дерев'яні відтінки листя пачулі з легкими пряними відтінками шкарлупи какао і бобових. Його завершують свіжість розмарина, камфори, бархатисто-тонкі пахощі герані та ароматної ялинової смоли.
Mercedes-Benz Sea (Море) має свіжу силу хвиль у прибої з інтенсивним відтінком листків фіалки, підживленим фруктовим настоєм мандарину. Підсилюють морський характер цього аромату пахощі водоростей.
Mercedes-Benz Air (Повітря) створює масло полину, що має надзвичайно послаблюючий ефект. Він супроводжується дуже ароматними базовими пахощами ангеліки і ніжним квітковим відтінком померанця. Аромат доповнюється свіжістю цитрусових і пряністю листків куркуми.
Нашарування дає до чотирьох особливих поєднань ароматів:
А тепер про стильні флакони. За задумом дизайнерів усі три флакони, якщо подивитися на упаковку згори, утворюють форму зірки Mercedes. Самі розробники кажуть, що у виборі парфумів за прозорістю походження, якістю і стійкістю також враховувалося виробництво флаконів.
Тут основним матеріалом слугували перероблений алюміній, скло з різьбою на горловині, накручена помпочка та кришечка. Різьба при скловарінні робиться для багаторазового використання - повторного наповнення флакона парфумами відповідного змісту.
Зовнішня упаковка виготовляється з переробленого та біорозчинного паперу, що містить до 10 відсотків морських водоростей і виробляється з використанням стовідсотково відновлюваних джерел енергії.
Якщо купується повний набір з трьох флаконів по 30 мл кожний, то він поставляється у високоякісному чохлі з білої або коричневої шкіри на вибір. До речі, тут використовується та сама шкіра, що йде з обрізаних залишкових шматочків при облаштуванні на конвеєрі салону Mercedes-Benz S-класу.