На Глобальному саміті громадського транспорту UITP, який нещодавно пройшов у Барселоні, французька компанія Safra показала інноваційне рішення, яке дає змогу продовжити ресурс автобусу. Йдеться про водневу силову установку H2-Pack, яка монтується замість звичного дизельного двигуна. На стенді демонструвався модернізований таким чином міжміський автобус Mercedes-Benz Intouro. Цей екземпляр призначений для французького регіону Окситанія, який вже замовив 15 таких машин.
Модуль H2-Pack складається з електромотора Dana потужністю 350 кВт, установки паливних елементів потужністю 100 кВт (корисна - 70 кВт), а також батарей NMC ємністю 71 кВт.год. У спеціальному ізольованому відсіку, що знаходиться в кормі, розташовані шість пластикових балонів для 35 кг водню, що зберігається під тиском 350 бар. Заявлений запас ходу складає 500 км.
В даний час H2-Pack знаходиться в процесі сертифікації, включаючи необхідні випробування, у тому числі безпеки пасажирів. Як тільки її буде завершено, водневий кіт-комплект піде у виробництво.
Зазначимо, що компанія Safra розробила і повністю нову, міську низькопідлогову модель, також на водні. Машина під назвою Hycity вперше буде показана на міжнародному автобусному салоні Busworld Europe, який відбудеться в Брюсселі 6 - 12 жовтня.