Hyundai Motor планує збільшення інвестицій до 28 мільярдів доларів у нове покоління електротягових машин з інноваційними батареями.
Інформація про такі наміри прозвучала у ході щорічного «дня інвестора», на якому південнокорейський автовиробник розповів про коригування своїх планів: замість заявлених до 2030 року 1,87 мільйона машин він поставить в мережу 2 мільйони електромобілів. Це близько однієї третини від загального обсягу продажів автомобілів відносно 8%, очікуваних цього року.
«Оскільки світовий попит на електромобілі зростає швидше, ніж прогнозується ринком, Hyundai Motor підвищує план продажів до 2030 року», - йдеться в офіційній заяві виробника.
Водночас управлінці Hyundai Motor заявили, що в рамках ширшої стратегії зі збільшення продажів електромобілів (EV) продовжать реструктуризацію свого бізнесу в Китаї. Нагадаємо, найбільший у світі ринок автомобілів КНР був дуже прибутковим до 2016 року, але тепер це найбільший ризик, оскільки автовиробник втратив там частку ринку через внутрішніх конкурентів.
Через це продуктову лінійку в Китаї буде скорочено з 13 до восьми моделей, основну увагу планується звернути на машини високого класу та позашляховики, включаючи люксовий бренд Genesis.
Окремим та пріоритетним напрямком відтепер буде тема підвищення конкурентоспроможності в галузі акумуляторів та розробки батарей нового покоління. На це протягом наступних 10 років Hyundai інвестує 7,4 млрд доларів.
До 2025 року очікується введення конкурентоспроможних літій-залізо-фосфатних (LFP) батарей. Вони є дешевшою альтернативою літій-іонним накопичувачам електроенергії, що стимулювали поширення електромобілів у Китаї.
У розвитку бізнесу Hyundai Motor має намір до 2030 року досягти маржі операційного прибутку в розмірі 10%. Тому його інвестиції на розвиток теми електрифікації у розмірі 28 млрд доларів є лише частиною бюджету, який Hyundai планує витратити до 2032 року.