Бренд DS Automobiles демонструє концептуальний дизайн M.I. 21 для салонів власних майбутніх моделей

17:08 12.06.2023
Бренд DS Automobiles демонструє концептуальний дизайн M.I. 21 для салонів власних майбутніх моделей

Фірмова студія DS DESIGN STUDIO представляє M.І. 21 - і це не просто нова концепція автомобільного салону, а це справжній дослідницький простір, який ілюструє бачення майбутніх інтер'єрів Бренду.

Це дослідницький простір для вивчення нових ідей від команд дизайнерів та продуктових менеджерів, які шукають нові концепції, оригінальні форми, технічні звершення, покращену ергономіку, нові підходи HMI (Human-Machine Interface; людино-машинний інтерфейс взаємодії) та CMF (colors, materials and finishes; кольори, матеріали, оздоблення салону). Все це має бути втілено у нових серійних моделях Бренду DS Automobiles ще до кінця поточного десятиріччя.

Завдяки маніфесту M.І. 21, Бренд DS Automobiles отримав змогу вперше поділиться своїм баченням новітніх інтер'єрів з широкою публікою митців та творчих людей, які зібрались на Revelations - міжнародній виставці-бієнале ремесел і дизайну в паризькому експо-центрі Grand Palais Ephemere.

«Revelations - це важлива подія, присвячена багаторічному досвіду, напрацюванням, досконалості майстрів. Ми працюємо у партнерстві з цією виставкою-бієнале ще з 2019 року. Й це чудова можливість зустріти аудиторію, чутливу до авангарду, гарних матеріалів, унікального досвіду, вражаючого стилю та дизайну. Зібрати враження людей, їх відчуття та коментарі - це завжди цікаво, це справжній реальний тест з експертами своєї справи. Наша участь у виставці Revelations також є чудовою шансом повідомити про конкурс дизайну DS x METIERS D'ART, що дарує можливість ще більше просувати себе в середовищі дизайнерів».

Тьєррі Метро (Thierry Metroz), директор з дизайну Бренду DS Automobiles

М.І. 21 - як майбутнє інтер'єрів DS Automobiles

Маніфест-образ М.І.21 для майбутніх автомобілів Бренду створено Томасом Бюверо (Голова відділу дизайну інтер’єрів), Вінсенстом Лобре (Голова відділу CMF з підбору матеріалів та кольорів), а також їх командами дизайнерів. Цей потужний образ втілює ідею «Мистецтва подорожей» для майбутніх інтер’єрів новітніх моделей DS Automobiles.

Що знаходить свій прояв у наступному…

Світло сприяє відчуттю комфорту в салоні автомобіля. Пряме чи розсіяне світло може підкреслити форми салону та використані матеріали, а також може стати одним з нових ключових елементів сенсорного інтер’єру автомобіля: адаптивного, розумного, пов’язаного із навколишнім середовищем. Кола, присутні в дверях, також вступають як кільця світла, що концентрують увагу на незвичних матеріалах дверцят.

Нова архітектура салону пропонує відчуття більшого простору. Цього вдалось досягти завдяки тому, що панель приладів наче «літає у повітрі» та зміщена вперед. Підлогу звільнено від центрального тунелю та центральної консолі, а прозорі засклені поверхні збільшено, щоб подарувати відчуття більшого простору та свободи всередині. Ніші для зберігання речей натхненні світом меблів. А тонкий баланс між матеріалами, сенсорними панелями та розподілом об’ємів, забезпечує відчуття загального комфорту й затишку.

Під час подорожі звуки дозволяють розуму втікати від рутини багатокілометрової дороги. Також аудіо-система може сприяти загальному естетичному вигляду кабіни та підкреслювати акустичні особливості якості салонів DS Automobiles. Звук є частиною подорожі: він може підсилити враження руху або бути прихованим та зникнути взагалі, щоб подарувати тишу розкоші. Було використано безліч цікавих думок та ідей, щоб покласти край необхідності постійного контролю аудіо-системи з одночасним отриманням просторового звучання та привабливих форм. Виконана робота та отриманий результат демонструють візуальну привабливість та гармонійне поєднання плавних форм і вишуканого стилю. Зрештою, «серцем» звукової системи став центральний елемент, розміщений в салоні – справжній об’єкт сучасного мистецтва, що має незвичну форму та декоративне підсвічування.

Відносини «людина-машина» були винайдені заново. Починаючи з концепту DS AERO SPORT LOUNGE 2020 року, Бренд DS Automobiles почав створювати інтер'єри з менш нав'язливими та більш «магічними» інтерфейсами. Наприклад, інформація може проектуватись на м'які напівпрозорі бавовняні поверхні. Зникнення екранів мало на меті зменшити розумове навантаження на водія та надмірність інформації. Наразі гонка за розмірами або кількістю екранів є однією з головних тенденцій серед усіх автовиробників. Водночас, у вимкненому стані ці екрани вже не мають реальної естетичної цінності. Тому ідея Бренду DS Automobiles полягає в тому, щоб знайти технологію, яка буде надавати необхідну інформацію про водіння без шкоди для привабливості інтер'єру загалом. Маніфест щодо нової концепції салону M.І. 21 передбачає інноваційне рішення з можливістю проекції інформації на поверхню, яку можна зробити непрозорою для відображення інформації або зробити повністю прозорою для демонстрації привабливих матеріалів. Єдиною поступкою для екранів є ті, що розташовані на дверцятах та призначені для перегляду зображення з камер. Керування новою системою HMI здійснюється голосом або за допомогою дистанційного пульту, розташованої в центральному підлокітнику.

Серед іншого, маніфест М.І. 21 щодо нових концепцій салону передбачає перетворення останнього з банального елементу автомобіля на справжній витвір мистецтва. Кожен власних може адаптувати та навіть створити салон у відповідності до власних смаків. Художній та творчий підхід до проектування салону виводить його на інший, вищий рівень. Наприклад, відсутність динаміків звільняє місце в дверцятах. Тому цей простір можна використати по-іншому - наприклад, переосмислити ніші-полички для речей та «інвестувати» нестандартні дизайнерські рішення у цей простір. Такий рівень мистецького вираження у сфері автомобільного інтер’єру є безпрецедентним для сучасного світу. Це справжнє втілення ідеальної геометрії та форми заспокоєння.

Відповідає Тьєррі Метро (Thierry Metroz), директор з дизайну Бренду DS Automobiles

Що таке «маніфест», яка різниця між розуміннями «маніфест» та «концепт-кар»?

«Маніфест - це справжній робочий інструмент, справжній прискорювач змін, який ми використовуємо, щоб розмірковувати про майбутнє. Фізично це модель, яка зазвичай повинна залишатися в таємниці, оскільки вона демонструє багато реальних потенційних змін на майбутнє для нашого Бренду.

Такі заяви, маніфести, моделі є сполучною ланкою між нашими ідеями-баченням та реальними проектами в розробці. Вони допомагають керувати роботою та опрацювання нових ідей. Також вони допомагають діляться напрацюваннями між дизайнерами, інженерами, керівництвом. Зрештою, завдяки таким маніфестам-прототипам, ми можемо провести реальні тести для визначення привабливості того або іншого рішення.

Оскільки в основному, це внутрішній дослідницький інструмент, наші команди мають змогу використовувати його для розкриття власного творчого потенціалу. Водночас, потрібно враховувати купу деталей - адже більшість елементів мають бути придатні до серійного виробництва. Ось тут є велика різниця з концептуальним автомобілем, який може бути взагалі непридатним до серійного виробництва.

І останнє: дуже важливий часовий фактор. Починаючи від 100% цифрового дизайну або першого ескізу й до втілення у вигляді фінальної моделі, має проходити менше шести місяців.

Отже, маніфест кристалізує наші думки щодо майбутнього продукту і наче задає дорожню карту для руху вперед».

Фірмова студія DS DESIGN STUDIO.PARIS: що ховається за сценою

Паралельно з презентацією на виставці Revelations, інтер'єр-маніфест M.І. 21 також представлено на новому веб-сайті DSDESIGNSTUDIO.PARIS.

Веб-сайт DSDESIGNSTUDIO.PARIS є чудовим доповненням до корпоративного веб-сайту DS Automobiles. А головна ідея його існування полягає в тому, щоб об’єднати широку громадськість навколо дизайн-творінь Бренду, здобутого унікального досвіду та нестандартної співпраці. Інтернет користувачі потраплять за лаштунки таких проектів, як маніфест M.І. 21 та інших. Через ексклюзивні інтерв’ю, кожен користувач може дізнатись бачення та пристрасть людей, які формують дизайн майбутніх проектів Бренду DS Automobiles.

«Ми хочемо залучити якомога більше зацікавлених людей «за лаштунки» нашого творчого процесу - наче шеф-кухар запросив би своїх шанованих клієнтів на кухню. Наша перша мотивація полягає у тому, аби поділитися своєю пристрастю з відвідувачами сайту, які бачать лише частину наших дизайн-проектів у виставкових залах. Ми хочемо пояснити якомога більшій кількості людей особливості дизайну наших концептуальних автомобілів та серійних моделей. У розділі LAB веб-сайту DS DESIGN STUDIO.PARIS відвідувачі відкриють для себе деякі проекти, які вони точно не очікують побачити в автомобільному дизайн-центрі».

Тьєррі Метро (Thierry Metroz), директор з дизайну Бренду DS Automobiles

Варто відзначити, що кожна модель Бренду DS Automobiles приваблює неймовірно чуттєвим дизайном - як ззовні, так і всередині - що сповнений натхненням своїх творців. Переконайтесь в цьому самостійне: ознайомтесь з модельним рядом DS Automobiles на офіційному українському сайті Бренду.


Источник: DS Automobiles
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024