Чим більший екран усередині автомобілів, тим краще для клієнтів. Цей гаджет став одним із фаворитів покупців на рівні з іншими додатковими опціями чи помічниками безпеки.
Але в Європейському Союзі ввжають, що великі мультимедійні комплекси стали воротами для хакерів, які шукають слабкі місця в системах. Тому з липня 2022 року нові моделі будуть оснащуватись системами управління кібербезпекою, які будуть обов'язковими у всіх нових автомобілях з липня 2024 року.
Правила прописані в документі «Єдині положення, що стосуються схвалення транспортних засобів щодо кібербезпеки та системи управління кібербезпекою», і, з огляду на те, що до набрання цим положенням чинності залишилося трохи більше ніж рік, автовиробники висловлюють занепокоєння у зв'язку з новим положенням щодо безпеки, яке ЄС хоче впровадити.
У статтях цього стандарту номери 155 і 156 вказують на необхідність «переписати частини внутрішнього коду системного адміністрування, щоб запобігти проникненню шкідливого ПЗ в систему» глобального управління транспортними засобами. Проблема полягає більше не в часі, який потрібен програмістам для розроблення додаткового захисту, оскільки Європейський Союз має намір зробити це патчем, який встановлюватиметься не тільки на нові автомобілі, а й на ті, які вже продаються з 2022 року.
Одна з великих проблем, спричинених цим нововведенням, полягає в тому, що чимало старих моделей не мають бездротових оновлень, тому обов'язково повинні відвідувати офіційні сервіси. Іншим наслідком цього є те, що деякі частини програмного забезпечення розроблені постачальниками автомобілів і пов'язані одна з одною, тому це змушує інші компанії брати участь у цьому процесі. Це, своєю чергою, може позначитися на вартості нових машин.