Минулої п'ятниці рентабельність виробництва бензину в північно-західній Європі ще більше впала, до приблизно $20,70 за барель, через низький рівень експорту на ринки західної Африки, повідомляє Brecorder.
За даними відстеження руху суден Refinitiv, рентабельність виробництва бензину зазнала удару після того, як постачання з північно-західної Європи ключовими експортними маршрутами до Сполучених Штатів і західної Африки впали в травні до мінімуму з червня 2020 року.
Потоки на двох маршрутах упали приблизно до 1,38 млн тонн у травні з приблизно 2,05 млн тонн у квітні, показує відстеження руху суден Refinitiv.
«Зменшення потоків і приглушене зростання попиту як на місцевому, так і на ключових експортних ринках негативно вплинули на вартість, включаючи вужчу маржу переробки й спреди EBOB-RBOB», - сказав аналітик Refinitiv Радж Раджендран.
За даними Refinitiv, наприкінці травня експорт бензину з північно-західної Європи до Сполучених Штатів різко зріс.
Але цього було недостатньо, щоб компенсувати слабкий експорт до західної Африки, і запаси бензину, які зберігалися в окремих сховищах нафтопереробної зони Амстердам-Роттердам-Антверпен (ARA), трохи зросли за тиждень до четверга. Зі слів Ларса ван Вагенінгена з Insights Global, до 1,32 млн тонн.
Як зазначає Вагенінген, вздовж Рейну є певний попит на бензин через ремонт нафтопереробних заводів усередині країни.