Китайські виробники електромобілів поступово витіснять іноземні бренди зі свого ринку. Зокрема, йдеться по електричні кросовери, кількість яких зростає надвисокими темпами.
Якщо у 2020 році на китайському ринку пропонували 76 моделей електрокросоверів, то наразі їх 93, а загальний обсяг продажів досяг 1,5 мільйонів одиниць. Тільки у квітні цього року запущено щонайменше 20 нових моделей, що стало ще одним кроком до звуження китайського ринку. Зі слів Ту Ле, засновника пекінської консалтингової фірми Sino Auto Insights, це продовжуватиметься й надалі.
Ця конкуренція підштовхує іноземних виробників до кроків, направлених на утримання своєї долі ринку. Наприклад, американська Tesla декілька разів з початку року знижували ціни на свої електромобілі. Але китайськи виробники зробили те ж саме.
То ж іноземні бренди змушені реструктуризувати свою діяльність у Китаї. Зокрема, переправляти експорт автомобілів китайського виробництва до Європи та Північної Америки. Наприклад, Tesla планує постачати кросовери Model Y до Канади. Але не виключено, що китайські компанії наздоженуть конкурентів і за межами Піднебесної.