Електричний розвізний фургон Ford E-Transit став учасником інноваційного проекту, який фінансується британським Науково-дослідним центром силових установок (Advanced Propulsion Centre). Його мета полягає у встановленні водневої силової установки на найпопулярніший у Великій Британії легкий розвізний автомобіль - Ford Transit. Така машина повинна знайти попит у тих клієнтів, яким необхідний електричний фургон з підвищеною вантажопідйомністю і збільшеним запасом ходу, ніж батарейний Ford E-Transit, що нині випускається.
Для цієї мети залучать компанію Viritech, яка підготувала низку передових рішень для такого типу машини. По-перше, це воднева силова установка Viritech Tri-Volt, яка, на відміну від поширених сьогодні, працює за гібридним принципом. На постійних швидкостях тяговий електродвигун живиться безпосередньо від паливних елементів, а від батареї - тільки при розгоні. До речі, сам акумулятор зроблений невеликою ємністю - всього 6 кВт.год, що дозволяє йому швидко заряджатися. Але при цьому він забезпечує передачу до 600 кВт протягом 20 - 30 секунд.
Друге ноу-хау - це резервуари із воднем, які мають внутрішнє кріплення, а не зовнішнє, як сьогодні. Все це допоможе втсановлювати балони безпосередньо на раму, що зменшить загальну вагу. Більше того, самі резервуари будуть, так званого, Типу №5. Сьогодні такі ще не продаються. Вони позбавлені спеціальної внутрішньої обшивки від витоку, що також полегшує конструкцію.
Планується побудувати парк із восьми розвізних водневих Ford-Transit, які надаватимуться автопаркам на випробування протягом шести місяців. Це дозволить досконально визначити сукупну вартість володіння таких автомобілів та визначити подальші перспективи налагодження їхнього серійного виробництва.