Tesla опублікувала свіжу інформацію про деградацію акумуляторів у своїх електромобілях. Автовиробник стверджує, що батареї втрачають лише близько 12% ємності після 320 тисяч км пробігу. У 2021 році компанія заявляла, що йдеться про 10% при такому пробігу.
Деградація акумуляторної батареї, яка є втратою ємності та запасу ходу з часом зі збільшенням пробігу, є однією з найбільших проблем покупців нових електромобілів. Це важлива деталь, яка дозволяє зробити електромобілі більш екологічними з часом. Чим довше акумулятор може працювати, тим рідше старі АКБ доведеться відправляти на переробку.
Tesla відзвітувала тільки деградацію акумуляторів Model S і Model X, ймовірно, тому, що вона має довгострокові дані про ці автомобілі. Автовиробник пообіцяв розкривати інші набори даних для нових хімічних елементів акумуляторів, які використовуються у сучасних автомобілях.
Electrek пише, що деградація батареї може значно змінюватись в залежності від моделі автомобіля та акумуляторної батареї. Electrek раніше проаналізував докладні дані від власників тисяч автомобілів Tesla, що показують, що акумулятор Tesla на 90 кВт-год. втрачає залишкову ємність набагато швидше, ніж модель ємністю 85 кВт-год.
Перші дані про нові автомобілі Model 3 і Model Y підтверджують втрату близько 10% ємності після 160 000 миль і 15% після 320 000 км, але поки що небагато автомобілів досягли такого пробігу.