Американський підрозділ MINI провів опитування серед жителів США з метою з'ясувати їхнє ставлення до електрокарів.
Як з'ясувалося, є кілька причин, які зупиняють споживачів від покупки електрокара. Основний стримуючий фактор - висока ціна. Принаймні саме дорожнеча електроавто зупиняє 44% респондентів.
Також 18% учасників опитування стримуючим фактором назвали відсутність розвиненої мережі громадських зарядних станцій.
Обмежений запас ходу електромобілів зупиняє від покупки таких моделей лише 15% респондентів.
Цінник - головне, що зупиняє багатьох від покупки електрокара. Більшість споживачів, а саме, 58%, готові розглянути покупку електромобіля лише в тому випадку, якщо його ціна аналогічна або навіть нижча порівняно з автомобілем із класичним ДВЗ, зазначають експерти.
Учасниками опитування стали 1010 осіб віком від 18 років.