Компанія Renault визнала, що змушена підлаштовуватися під цінову політику Tesla

19:50 19.04.2023
Компанія Renault визнала, що змушена підлаштовуватися під цінову політику Tesla

До того, як Tesla стала на ноги, найпопулярнішим електромобілем у світі вважався Nissan Leaf, і Renault, що співпрацювала з японським партнером, могла непогано розвивати власний асортимент електромобілів. З початку поточного року Tesla вже кілька разів серйозно знижувала ціни на власні електромобілі, у результаті представники Renault змушені визнати, що їм доводиться підлаштовуватися під конкурента.

Генеральний директор підрозділу Renault франко-японського альянсу Фабріс Камболів (Fabrice Cambolive) в інтерв'ю Reuters зізнався: «Ми аналізуємо країну за країною, ринок за ринком, щоб зрозуміти, на якому рівні конкурентоспроможності потрібно утримуватися, щоб залишитися в грі».

У першому кварталі цього року обсяги продажів Renault зросли на 9% у грошовому вираженні, оскільки спроба зміни структури продажів на користь найбільш прибуткових моделей почала приносити плоди після чотирирічного періоду зниження виручки.

За словами представника французької марки, для конкурентів зниження цін на продукцію Tesla стало сигналом пробудження. Обсяги продажів електричної версії Renault Megane у березні різко зросли, хоча компанія не надавала істотних знижок на цю модель. У Франції Tesla Model 3 після недавніх знижень цін коштує від 41 990 євро, а конкуруюча Megane всього на 10 євро дорожча.

Як пояснив глава марки Renault, зниження цін компанією Tesla є безумовним викликом, оскільки вимагає стежити за власними витратами, і до цього попередження на ринку електромобілів уважно прислухаються. За три перші місяці цього року Renault вдалося реалізувати 354 545 транспортних засобів. Минулого року виторг усієї групи скоротився на 5,9%. Безпосередньо Renault втратила до 9,4% річного виторгу, вже четвертий рік поспіль демонструючи негативну динаміку. Для французького виробника концентрація на продажах електромобілів могла б стати порятунком від зниження прибутку, але конкуруюча Tesla не дає реалізувати цю стратегію без додаткових клопотів.


Источник: 3DNews
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024