Німецький автогігант провів планове оновлення кросовера Mercedes-Benz GLS. Йому підкоригували зовнішність та оснащення.
Автомобіль отримав збільшену решітку радіатора з чотирма горизонтальними ламелями з обробкою Silver Shadow і передній бампер з видозміненими повітрозабірниками. На кормі видно тонші задні ліхтарі з новим наповненням. Їздить GLS 2024 на 20-дюймових багатоспицевих дисках кольору Himalayas Grey.
У салоні кросовера встановлена оновлена мультимедійна система Mercedes-Benz MBUX. Вона отримала три графічні стилі (класичний, спортивний, стриманий), три режими (навігація, допомога, сервіс) та сім колірних схем. У режимі Off-Road на екрані відображаються кути нахилу автомобіля, компас та вид з камери з-під переднього бампера.
Версії оновленого GLS, оснащені асистентом для паркування і камерою кругового огляду, також мають функцію «прозорого капота». Ще додано нову систему допомоги при маневруванні з причепом, а у варіанти оздоблення салону додано шкіру відтінків Catalana Beige та Bahia Brown.
На ринку Європи оновлена модель пропонуватиметься у модифікаціях GLS 450 4Matic, GLS 580 4Matic, GLS 350d 4Matic та GLS 450d 4Matic. Модель початкового рівня отримала потужність 381 к.с. і 650 Нм, а GLS 450d 4Matic - 367 к.с. та 750 Нм. Всі моделі мають 48-вольтову м'яку гібридну систему, яка додає додаткові 20 к.с. потужності.
Що стосується Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+, то кросовер отримав більш агресивний обвіс та оптику з іншим наповненням. Гамму кольорів для кузова поповнювали два нові відтінки: Manufaktur Alpine Grey Non-Metallic та Sodalite Blue Metallic. У стандартну комплектацію моделі входять панорамний дах, передні сидіння з підігрівом та вентиляцією, аудіосистема Burmester, парковочний автопілот з камерою на 360 градусів та вихлопна система AMG Performance.
GLS 63 4Matic+ комплектується 4,0-літровим двигуном V8 із подвійним турбонаддувом потужністю 612 к.с. і 850 Нм крутного моменту, плюс додаткові 22 к.с. які дає 48-вольтова м'яка гібридна система. З місця до 100 км/год автомобіль розганяється за 4,2 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 280 км/год.