Американець Чейз Меррілл чекав на свій електричний позашляховик Rivian R1S три роки. Але вже за два дні після доставки йому довелося буксирувати його до сервісного центру.
Річ у тому, що Rivian R1S не зміг впоратися зі сніговим заметом, коли Меррілл їхав до свого будинку в горах Адірондак. Повіривши заявленим позашляховим здібностям електромобіля, він спробував проїхати через кучугуру. І спочатку позашляховик чудово справлявся, але в якийсь момент застряг.
Намагаючись витягнути його за допомогою іншого автомобіля, Меррілл випадково активував функцію безпеки, яка заблокувала коробку передач. У результаті довелося викликати евакуатор і транспортувати автомобіль до сервісного центру у штаті Массачусетс, за кількасот миль від місця події.
Це коштувало власнику 2100 доларів, які, як виявилося, було витрачено дарма. Розблокувати коробку можна було простим скиданням налаштування, що й зробили у сервісному центрі. Представники Rivian вибачилися перед невдачливим клієнтом, повернули автомобіль та запропонували компенсувати витрати на евакуатор.