Mercedes-Benz eActros випробували на маршруті завдовжки 3000 км

17:55 01.04.2023
Mercedes-Benz eActros випробували на маршруті завдовжки 3000 км

У березні було проведено унікальний тест-драйв електричного сідлового тягача Mercedes-Benz eActros 300. Машина у складі тентованого напівпричепа марки Fliegl, завантаженого 25 т, за шість днів пройшла відстань 3000 км. Маршрут був дуже непростий - з Рованіємі (Фіндляндія), що у Заполяр'ї, до Штутгарта. Автопоїзд пройшов через Стокгольм, Мальме, Копенгаген, Нюборг, Фленсбург та Гамбург. У ході випробувань температура повітря опускалася до -25С. Тому особливу увагу було приділено пусковим властивостям та захисту електричних компонентів від морозу.

Тягач був оснащений трьома блоками акумуляторів ємністю по 112 кВт-год кожен. Незважаючи на заявлений запас ходу до 220 км, реально маршрут був спланований так, щоб відстань між зарядними станціями була близько 150 км. Справа в тому, що при температурі далеко нижче за нуль ємність батарей неабияк падала.

Незважаючи на це, в ході тесту eActros 300 непогано себе показав. При швидкості 80 км/год і вище, свою ефективність продемонстрував режим рекуперації, який збільшував запас ходу. Для економії батарей проводилося попереднє прогрівання кабіни під час заряджання. До речі, на зарядку автопоїзд заїжджав у середньому тричі на день. Також добре себе зарекомендували різні електронні системи допомоги водієві, у тому числі система камер МіrrorCam другого покоління, встановлена замість звичних дзеркал.

Відзначимо, що електрична вантажівка Mercedes-Benz eActros 300/400 серійно випускається вже з кінця 2021 року, але це стосується лише шасі з кабіною. А ось сідловий тягач відсвяткував свій дебют на салоні IAA Transportation 2022 і буде запущено у виробництво вже у другій половині цього року.


Источник: Авто Центр
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024