Новий RX матиме три силові агрегати на вибір: два електрифіковані й один бензиновий. Гібрид RX 350h позиціонується як ефективна альтернатива дизельним і бензиновим силовим агрегатам меншого об'єму. А для клієнтів, які цінують захопливу динаміку, Lexus пропонує RX 500h - свій перший мультиступеневий гібрид із турбодвигуном, до того ж оснащений системою повного привода DIRECT4.
Окрім електрифікованих версій, Lexus також пропонує модель RX 350 із 2,4-літровим бензиновим турбодвигуном. При цьому його технічні показники перевершують поточний 3,5-літровий агрегат.
Місія команди дизайнерів екстер'єру полягала в тому, щоб надати новому RX унікальної ідентичності за допомогою пропорцій, які підкреслюють його динамічність.
Веретеноподібний кузов - характерний елемент дизайну моделей Lexus нової ери, успадкований від сімейної радіаторної решітки. Сама решітка радіатора була переосмислена й виглядає як безшовний блок, інтегрований в кузов по краях. Нові тонкі фари й подовжена передня вісь підкреслюють низький центр ваги автомобіля.
Дивлячись на автомобіль збоку, помітно, що передня частина капоту була піднята, а нижній край заднього скла опущений у порівнянні з попередньою моделлю RX. Це зменшує площу над колесами, додаючи солідності зовнішньому вигляду автомобіля.
Новий RX має таку ж загальну довжину, як і поточна модель, але капот подовжений, передня стійка відсунута назад, а колісна база збільшена на 60 мм.
Характерний «плаваючий дах» RX, створений затемненими задніми стійками, був не тільки збережений, але й посилений більш виразним тривимірним дизайном. Задня частина автомобіля передає загальне відчуття потужності завдяки коротшому звису, ширшій колії (+45 мм) та плавному переходу від випуклості крил до задніх задніх ліхтарів. Комбіновані задні ліхтарі являють собою безперервну світлову смугу, яка охоплює всю ширину автомобіля та вигинається на поворотах, щоб візуально розширити його.
Нове покоління RX пропонує дев'ять кольорів кузова, включаючи новий колір «Sonic Copper». Для нанесення цієї фарби використовується новітня технологія Lexus, що дозволяє досягти більш яскравого блиску з глибоким контрастом.
Салон RX підкреслює розкіш через простоту. Підхід «менше - це більше» усуває зайві деталі на користь сучасного інтер'єру з чистими, незахаращеними поверхнями. Результатом цієї еволюції в дизайні Lexus є відчуття відкритого простору, добробуту, комфорту та затишку.
Елементи салону демонструють розкішну ручну роботу майстрів Takumi. Навіть такі деталі, як звук відчинення та зачинення дверей, отримують ретельну увагу від майстрів Lexus.
Простоту нового дизайну можна побачити в плавних формах передньої панелі, що переходить в елементи дверей. Оснащення дверей автомобіля новою електронною системою замикання та відмикання e-latch дозволило опустити внутрішні ручки та вигнути верхню частину дверних панелей, створивши природне продовження приладової панелі.
RX доступний із новим збільшеним панорамним дахом із передньою частиною, що відчиняється. Щоб забезпечити найкращий огляд із задніх сидінь, центральна поперечина має мінімально можливу ширину, що не впливає на міцність і безпеку у випадку зіткнення.
Внутрішня компоновка RX - це компоновка справжнього кросовера, що забезпечує необхідну практичність, зручність та адаптивність. Основні переваги, такі як нижчий центр ваги (-15 мм), збільшена колісна база (2 850 мм - +60 мм) та ширша колія (передня +15 мм, задня +50 мм), були досягнуті завдяки використанню платформи GA-K. При цьому загальна довжина залишилася такою ж, як і у нинішнього RX (4 890 мм).
Новий RX - перша модель Lexus, яка пропонує оббивку, що не використовує продукти тваринного походження, але виглядає і відчувається як шкіра. Цей матеріал використовується для сидінь, керма та важеля перемикання передач у базових комплектаціях.
Варіанти колірних рішень для комплектацій середнього рівня включають нові відтінки «Темна сепія» (Dark Sepia), «Пісочно-сірий» (Ammonite Sand) та «Коричневий» (Hazel) із чорними вставками. Вони доступні і для салонів із семіанілінової шкіри у комплектаціях вищого рівня, де також пропонуються декоративні вставки з дерева: «Чорний матовий горіх» (Ash Sumi Black) і «Темний бамбук» (Dark Bamboo).
Дверні панелі та плечові зони сидінь мають новий рельєфний L-подібний візерунок, що створює ефект тіні та світла, натхненний естетикою традиційного японського мистецтва кагарі («темна тінь»).
Нове покоління RX забезпечує ширший вибір силових агрегатів порівняно з попереднім поколінням. Lexus має 15-річний досвід розробок у сфері електрифікованих технологій, забезпечуючи розвиток цього напряму в галузі.
RX 500h: гібрид зі спортивним характером і системою повного привода DIRECT4
RX 500h знаменує прорив у сфері розробки гібридних технологій електрифікації, що вирізняє його серед інших гібридних автомобілів, створених до цього часу. Lexus успішно змістив фокус з оптимальної ефективності на високу потужність, підвищуючи привабливість RX для клієнтів, які шукають динамічний електрифікований автомобіль.
У ньому застосовується абсолютно нова паралельна архітектура гібридної системи, що включає 2,4-літровий бензиновий турбодвигун, 6-ступеневу трансмісію, інтегрований передній мотор-генератор і блок керування, гібридну батарею і компактну задню електровісь із мотором потужністю 76 кВт. Загальна потужність системи становить 371 к.с./273 кВт з 550 Нм крутного моменту, що забезпечує прискорення від 0 до 100 км/год усього за 6,2 секунди.
Передній електромотор розташований між двигуном і трансмісією (що має муфти зчеплення з обох боків). Це забезпечує більшу гнучкість у подачі потужності та здатність автомобіля працювати в режимі електромобіля (EV-mode). Система керування гібридом автоматично перемикається між режимом паралельного гібрида та режимом електромобіля відповідно до ситуації на дорозі, що забезпечує потужне прискорення й економію пального. Гібридна система RX 500h забезпечує на 20% кращу економію пального при динамічних показниках, що відповідають показникам звичайного 3,0-літрового бензинового двигуна V6.
Автомобіль має чудові динамічні характеристики і керованість із відчуттям «тяги» та з мінімальною затримкою між натисканням на педаль акселератора і передачею тягового зусилля на всі чотири колеса.
RX 500h оснащений новим нікель-метал-гідридним (Ni-MH) акумулятором із низьким опором, що забезпечує високу потужність та економію пального. Він має біполярну структуру і застосовує нові високопродуктивні компоненти. Акумулятор розміщений під заднім сидінням автомобіля, що дозволяє зберегти простір салону і багажного відсіку. Також він працює тихіше завдяки удосконаленням системи повітряного охолодження.
Подача потужності контролюється ексклюзивною системою керування тяговим зусиллям DIRECT4, яка також встановлюється на електричному кросовері RZ 450e.
Ця інтелектуальна система повного привода застосовує окремий електродвигун і інвертор для постійного балансування потужності та крутного моменту між передньою і задньою осями за будь-якого стилю водіння. Вона автоматично і плавно регулює рівень тягового зусилля на кожній осі, роблячи це швидше та точніше, ніж будь-яка механічна система.
DIRECT4 забезпечує краще відчуття дороги і керма, поліпшує стійкість у поворотах, а також динаміку водіння на високій швидкості. Важливо, що ця система також підвищує комфорт їзди на RX 500h завдяки крутному моменту, що допомагає компенсувати поздовжні крени кузова.
Переваги DIRECT4 у різних дорожніх ситуаціях:
Крутний момент розподіляється між передніми і задніми колесами для досягнення найкращих динамічних показників. Співвідношення між передньою та задньою осями змінюється у діапазоні від 100:0 до 20:80 залежно від поточної ситуації. Під час рушання з місця та руху по прямій система забезпечує співвідношення у діапазоні між 60:40 і 40:60, зменшуючи поздовжній крен і створюючи відчуття прямого прискорення. Під час проходження поворотів система використовує дані про швидкість автомобіля та кут повороту керма, щоб визначити розподіл тягового зусилля і забезпечити стійкість у повороті. На початку повороту тягове зусилля більше передається на передню вісь (у діапазоні від 70:30 до 50:50), а при виході з повороту - на задню (у діапазоні від 50:50 до 20:80), що забезпечує чудове зчеплення з дорогою та стійкість.
Новий RX 350h отримав поліпшену плавність та ефективність самозарядної гібридної системи четвертого покоління. Разом із 2,5-літровим бензиновим двигуном система забезпечує потужність 250 к.с. і прискорення від 0 до 100 км/год за 7,9 секунди. Водночас рівень викидів став меншим порівняно з попереднім поколінням RX 450h.
Автомобіль оснащений тим самим набором удосконалених гібридних компонентів, що і RX 450h+, зокрема новою гібридною трансмісією із більш компактною конструкцією, меншою масою (~22% зменшення маси) і зменшеним коефіцієнтом тертя, а також меншим (~9% зменшення об'єму) й ефективнішим блоком керування потужністю. У стандартній комплектації автомобіль оснащений системою повного привода E-Four.
RX 350h є альтернативою моделям конкурентів, що оснащені двигунами малого робочого об'єму. Він ідеально підійде клієнтам, які надають перевагу комфорту й економічності.
Як і на RX 500h, на RX 350h використовується новий нікель-метал-гідридний (Ni-MH) акумулятор із низьким опором, розроблений для забезпечення чудової керованості, високого рівня потужності й економії пального. Порівняно з акумулятором у моделі попереднього покоління RX 450h, він має менше елементів (216 проти 240), але забезпечує аналогічні характеристики живлення. Ці елементи розташовані в компактнішому інтегрованому блоці, який замінює попередній блок, що складався із трьох частин, і встановлюється під заднім сидінням автомобіля.
Новий RX 350, який доступний виключно для східноєвропейських ринків, оснащений 2,4-літровим чотирициліндровим бензиновим двигуном із турбонаддувом, який розвиває потужність у 279 к.с. і 430 Нм крутного моменту. Це значно вищий показник, ніж у попереднього покоління. За передачу потужності двигуна відповідає 8-ступенева автоматична коробка передач Direct Shift із швидким перемиканням передач і коротшими передавальними числами.
Абсолютно нова система постійного повного привода з електронним керуванням забезпечує ефективну передачу потужності в умовах низького зчеплення, зокрема на гравійних покриттях. Розподіл крутного моменту між передньою та задньою осями змінюється у діапазоні від 75:25 до 50:50 залежно до умов руху.
Новий Lexus RX пропонує численні передові технології, орієнтовані на людину, які спрямовані на підвищення зручності та комфорту в салоні, втілюючи філософію гостинності «Омотенаші».
RX може бути оснащений цифровим дзеркалом заднього виду, яке забезпечує широкий та безперешкодний огляд, використовуючи зображення з камери заднього виду автомобіля в режимі реального часу, з метою підвищення зручності й безпеки для водія.
Для полегшення водіння в обмеженому просторі система кругового огляду використовує чотири фронтальні камери навколо і під автомобілем (тепер оснащені автоматичним омивачем для задньої камери). Вона також створює віртуальне 3D-зображення RX, показуючи автомобіль зверху.
Крім того, в автомобілі доступна система автоматизованого паркування, яка забезпечує автоматичний контроль керма, трансмісії і гальм. Система використовує чотири автомобільні камери та дванадцять ультразвукових датчиків для отримання повного уявлення про навколишнє середовище. Вона також може запам'ятовувати до трьох місць для паркування, які регулярно використовуються.