Туніс імпортує рекордні обсяги російського газойлю та ДП

20:35 03.03.2023
Туніс імпортує рекордні обсяги російського газойлю та ДП

У лютому Туніс імпортував майже 77 тис. барелів на добу російського газойлю і дизельного пального порівняно з 20 тис. барелів на добу у січні 2023 року і 25 тис. барелів на добу в грудні минулого року. Про це повідомляє Reuters з посиланням дані аналітичної компанії Kpler.

Більшу частину лютневих обсягів постачали російський «Лукойл» і дубайський трейдер Coral Energy. За даними сервісу, у січні весь імпорт російського пального приходився лише на компанія Coral.

«Раніше Росія була головним постачальником дизельного палива у Європу, на неї припадало приблизно 60% потреб континенту. Повне ембарго ЄС на російські нафтопродукти, яке набуло чинності 5 лютого, значно порушило цю торгівлю, змусивши Москву шукати нових клієнтів для своїх дистилятів та інших нафтопродуктів», - пише агентство.

Згідно з даними відстеження Refinitiv, у лютому обсяги російського та балтійського дизельного палива до Європи впали до рекордно низького рівня - 1,77 млн тонн. Майже половина цих обсягів прямувала до Туреччини, тоді як решта в основному призначалася до місць, де відбуваються перевантаження з судна на судно.

Росія також перенаправляла обсяги дизельного палива з низьким вмістом сірки зі своїх балтійських портів до Марокко, Алжиру, Гани та Бразилії.

У той же час європейські країни замінюють поставки російського дизельного палива збільшенням імпорту з Індії, Саудівської Аравії, Китаю, Кувейту, Малайзії та інших країн.

Маржа при виробництві дизельного палива в Європі, яка в жовтні минулого року досягла історичного рекорду в 81 долар за барель, за оцінками Reuters, з тих пір значно знизилася до приблизно 30 доларів за барель на тлі великого імпорту та помірної погоди.

«Усі запаслися перед забороною, і, здається, попит ще не відновився», - сказав один трейдер.

Згідно з даними нідерландської консалтингової компанії Insights Global, минулого тижня запаси газойлю та дизельного палива, що зберігаються в незалежних зонах переробки та зберігання в Амстердамі-Роттердамі-Антверпені, дещо зменшилися за минулий тиждень, але це сталося після чотирьох тижнів зростання.


Источник: enkorr
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015