Протягом кількох останніх років компанія Volkswagen активно просуває лінійку електрокарів ID по всьому світу. Однак нещодавня зміна керівництва призведе до того, що цей модельний ряд незабаром стане надбанням історії. І це незважаючи на те, що представники Volkswagen неодноразово заявляли про намір розширювати асортименти електрокарів ID. Крім того, зараз компанія працює над оновленням автомобілів, що вже випускаються.
Причина такого рішення у невдалому неймінгу. Тобто нове керівництво визнало, що поточні найменування електрокарів суббренду ID не відповідає ідеям розвитку німецької компанії, так і уявленням про неї з боку споживачів. При цьому виділення електричних автомобілів в окрему лінійку є підходом, який застосовує більшість виробників. Проте Mercedes-Benz раніше оголосив, що використання суббренду EQ - це тимчасове рішення. За ним пішов і Volkswagen.
Представники німецької компанії (до речі, як і марки, що входять до її складу) заявили про намір повернутися до знайомих назв при найменуванні майбутніх електрокарів. Тому, наприклад, Volkswagen планує випустити електричний хетчбек Golf, а не модель ID.2, прототип якої днями вийшов на дорожні випробування. У цьому вся підході ховається певний сенс. Volkswagen не потрібно витрачати додаткові зусилля та гроші на просування нових моделей серії ID. Про Golf знають у всьому світі. Тому вихід електричного хетчбека приверне більше уваги, ніж дебют ID.2.
Однак поки що не відомо, протягом яких термінів Volkswagen відмовиться від суббренду ID. Але заявлено, що Golf стане першим електричним автомобілем, який проторить новий шлях у розвиток електрокарів німецької марки.