Каліфорнійська компанія Unplugged Performance, яка з 2013 року займається тюнінгом моделей Tesla, представила екстремальну Model 3 з обвісом у стилі машин для гонки «Пайкс-Пік». Кузов електромобіля практично повністю виготовлений з вуглепластику.
Ательє Unplugged Performance побудувало трекову Tesla Model 3 з найбільшим сплітером та антикрилом. Електрокар отримав символічну назву Bionic Phoenix, тому що в його основу ліг седан, розбитий на гонці «Пайкс-Пік» у 2020 році.
Машина десь на 90 кілограмів легша за звичайну. Більшість її зовнішніх панелей виготовлені з препрега. Замість скла - полікарбонат Lexan. У салоні - каркас безпеки та встановлене по центру місце водія.
Штатні колеса замінені фірмовими кованими дисками UP-03 шириною 13 дюймів. Разом із гіпертрофованим обважуванням вони допомагають утримати машину в швидкісних поворотах, і, до речі, притискну силу електрокар генерує неабияку - 1,8 тонни. Це трохи менше за показник McMurtry Speirling, який встановив рекорд у змаганнях з підйому на пагорб у Гудвуді.
Які плани на екстремальну Tesla у Unplugged Performance, поки не зрозуміло. Можливо, електрокар будуть використовувати з рекламною метою або спробують встановити на ньому рекорди на американських автодромах. До речі, ательє активно співпрацює з Koenigsegg Advanced Manufacturing, «дочкою» Koenigsegg Automotive. Фірма розробляє та випускає деталі з вуглеволоконних препрегів. Серед них - монококи та зовнішні панелі для «Регери», а також обвіси для Tesla Model 3, S, Y та X.
Посмотреть эту публикацию в Instagram