У січні було зафіксовано стрімке зростання ринку нових автобусів. Так, за підсумками січня було поставлено клієнтам півтори сотні нових автобусів, що на 129% більше, ніж у довоєнному січні 2022 року. Причому нові автобуси купляли як бюджетні організації, так і бізнес.
Більше того, таких продажів нових автобусів не було давно. Останній раз подібні показники фіксували у 2017-2018 роках, тобто цей сегмент ринку фактично вийшов з кризи і стрімко зростає.
Почала рік з лідерства корпорація «Еталон», якій вдалося випередити інше українське підприємство «Черкаський автобус» (Ataman) за рахунок постачання шкільних моделей, які активно закупляли громади в деокупованих областях.
Більше ніж у тричі збільшилася реалізація і автобусів Ataman. Тут також драйвером стали закупівлі шкільних моделей, але й потроху вмикаються і перевізники.
Крім того, велику партію з 10 автобусів закупив МХП, выддавши перевагу комфортабельним автобусам Otokar Navigo T. Були оборудки і з купівлі міських автобусів, але здебільшого малого та середнього класу.
Поки що ринок 12 і 18 метрових автобусів перебуває в анабіозі, хоча потребі в таких машинах надзвичайно велика, особливо в тих містах, де є дефіцит електроенергії і приходиться зупиняти електротранспорт.
Більше всього нових автобусів закупляли у Дніпропетровській, Львівській, Сумській областях. Початок року був також вдалий для ринку автобусів у Тернопільській, Хмельницькій, Кировоградській, Рівненській областях та у м. Києві.