Бренд анонсує проект PEUGEOT E-LION. Підхід PEUGEOT до електрифікації ґрунтується на потребах сучасного світу та є відповіддю на запити суспільства. Проект E-LION — це не лише електрифікація, це цілісний проект з підходом на 360°, який заснований на фундаментальних 5-ти E.
ЛІНДА ДЖЕКСОН, генеральний директор PEUGEOT:
«Проект E-LION визначить стратегію електрифікації Бренду PEUGEOT та дасть змогу залишатися в контакті з суспільством, щоб забезпечити мобільність, яка відповідає цінностям нашого Бренду».
PEUGEOT ВИПУСТИТЬ 5 НОВИХ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ ЗА 2 РОКИ:
E-308, E-308 SW (перший європейський електроуніверсал), E-408, E-3008 і E-5008.
Електричні 308 і 308 SW будуть оснащені абсолютно новим електричним двигуном, який розвиватиме 115 кВт (156 к.с.) і матиме запас ходу понад 400 км (цикл WLTP). Даний двигун має середнє споживанням енергії 12,7 кВт-год та має найкращу ефективність в сементі.
PEUGEOT представляє нову гібридну технологію з MHEV 48v, яка буде встановлюватися з цього року на 208, 2008, 308, 3008, 5008 і 408. Система PEUGEOT Hybrid 48V складається з бензинового двигуна PureTech нового покоління потужністю 100 або 136 к.с., який працює в парі з 6-ступінчастою електрифікованою коробкою передач з подвійним зчепленням (E-DCS6) та в поєднанні з електродвигуном потужністю 21 кВт. Завдяки акумулятору, який підзаряджається під час руху, ця технологія забезпечує збільшення обертового моменту на низьких обертах і зниження споживання палива на 15%. Таким чином, під час руху у місті кросовер C-сегменту, оснащений системою HYBRID, може рухатися більше 50% часу в електричному режимі зі 100% нульовим рівнем викидів.
Дизайн продукції та технологічні інновації відіграють ключову роль у проекті E-Lion. Нова лінійка PEUGEOT BEV-by-design базуватиметься на технологічних платформах Stellantis, які забезпечують чудову базу для розробки майбутніх дизайнів.
Новітні технології STLA, що полегшують керування автомобілем.
Одним із пунктів проекту E-LION є суттєве збільшення терміну служби BEV автомобіля в порівнянні з автомобілями з ДВЗ, який сьогодні становить приблизно 15 років. Цей подовжений життєвий цикл є чудовою можливістю для дизайнерів створити автомобільний дизайн, який буде актуальним та сучасним протягом усього життя.
4 складові Lifecyle Design від PEUGEOT:
МАТТІАС ХОССАНН, директор з дизайну PEUGEOT :
«Уявіть, що більше не буде старих автомобілів. Натомість свіжий та персоналізований автомобіль, який ви можете будь-коли оновити або модернізувати залежно від ваших потреб. Завжди актуальний продукт, який зберігає свою цінність протягом усього терміну експлуатації».
Що стосується взаємодії з користувачем: PEUGEOT зобов’язується бути надихаючим, простим та доступним для клієнтів
Електромобілі PEUGEOT базуються на трьох цінностях Бренду :
План по досягненню нульового викиду вуглецю виходить за рамки 100% електрифікації та враховує:
Циклічна економіка в суспільстві означає відхід від підходу «бери, створюй, утилізуй» до циклічного підходу до матеріалів і товарів. Для Stellantis підхід циклічної економіки починається уже на етапі проектування автомобілів, аби вони служили якомога довше, і під час виробництва, адже використовується все більше перероблених матеріалів. Потім ремонтують, переобладнують, повторно використовують і переробляють автомобілі та запчастини.
Учасники мережі Stellantis уже можуть бачити «відновлені» запчастини в каталогах запчастин і використовувати це, щоб пропонувати клієнтам доступні екологічні запчастини.
Як бізнес, так і приватні клієнти можуть побачити «повторне використання» в дії на онлайн платформі Stellantis під назвою B-Parts (наразі доступна в 155 країнах з 5,2 мільйонами деталей).
ЛІНДА ДЖЕКСОН, генеральний директор PEUGEOT :
«Нульовий рівень викидів вуглецю — це не просто чотири слова, це мислення, підхід який ми всі маємо прийняти як організації, так і як окремі особи. Проект E-LION також не є стратегією та ppt-презентацією. Це проект, який ми прагнемо реалізувати, оскільки він надзвичайно важливий для нас і майбутніх поколінь».