Як головні оператори українського авторинку пережили 2022 рік

19:24 21.01.2023
Як головні оператори українського авторинку пережили 2022 рік

AUTO-Consulting кожен рік традиційно підводить підсумки роботи* дистриб'юторів на українському авторинку. 2022 рік був особливим, бо з повномасштабною війною український автобізнес ще не стикався. Змінилося все: шляхи постачання автомобілів, вартість логістики, еміграція персоналу та споживачів. Але, автобізнес в Україні вистояв. І дякуючи Силам Оборони України ми маємо можливість скласти цей рейтинг.

В обсягах продажу втратили всі. Загальний показник падіння авторинку -62%. Отже, хто з найбільших операторів і як пережив перший рік війни?

Судячи з показників, найбільш стійкою виявилася «Тойота Україна». Вона не тільки зайняла №1, потіснивши «УкрАвто», але й значно прибавила у частці ринку. У 2021 році у «Тойота Україна» було 15% українського ринку, а за підсумками 2022-го вже 17,8%

«УкрАвто» поступилася лідерством і втратила у частці ринку. За підсумками 2022 року в салонах цієї корпорації обирали автомобіль 12,3% споживачів (було 16,7%).

«Рено Україна» зберігла третє місце на ринку, але втратила у частці (11,5%. було 14%).

Цікаво, що на четверте місце вийшла корпорація «Богдан», якій вдалося обійти одразу три дистриб'ютора. За підсумками 2022 року структурам «Богдан» влдалося зайняти 7,9%

На п'ятому місці за підсумками року опинився «Стелантіс Україна», якому тепер належало 6,8% ринку (у минулому році було 9,5%). Знизив показники і «Порше Україна» (6,7%). А «Еврокар» напротив додав і у впливі на ринку і у частці ринку (6,4%).

Вдалося втримати позицію і Winner Import Ukraine, та ще й додати у частці покупців (5,7%).

З доволі непоганим результатом фінішувала у 2022 році і AWT Bavaria. Компанії вдалося покращити вплив на ринку одразу на 3 пункти, збільшити частку ринку (4,2%), та ще й продемонструвати найменше у Топ-10 падіння обсягів продажу (-40%, тоді як ринок впав на 62%).

Стійкий характер продемонстрували і в «ММС Україна». Компанія покращила вплив, додала у частці ринку (3,8%).

Як бачимо, український менеджмент здатний дивувати, навіть під час війни. Деякі з операторів продемонстрували просто чудеса стійкості та винахідливості.

Зазначимо, що обсяг у 10000 автомобілів у 2022 році не подолав ніхто (у минулому було 4 оператори), а обсяг у 5000 авто за рік змогли продати лише три перших компанії (у 2021 році усі з ТОП-10 долали цей рубіж).

* - під підсумками роботи AUTO-Consulting оцінює первинні продажі лише дистриб'юторських компаній (імпортерів чи виробників), без урахування роботи дилерських мереж. Для оцінки частки ринку враховувалися лише кількісні показники продажу авто в штуках, не враховуючи їхню вартість.


Источник: AUTO-Consulting
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015