Минулого року, як нагадує Electrek, компанія Tesla без пояснення причин перестала публікувати статистику аварійності своїх електромобілів, оснащених різними системами активної допомоги водієві. Накопичивши дані за три перші квартали минулого року, вона тепер поділилася статистикою, яка дозволяє судити, що показники безаварійності за минулий час покращали.
У третьому кварталі, наприклад, одна дорожньо-транспортна пригода за участю електромобіля Tesla з увімкненою функцією Autopilot відбувалася кожні 6,26 млн миль пробігу (10 млн км). Якщо «автопілот» був відключений, то частота аварійності підвищувалася до одного випадку на 1,71 млн миль пробігу (2,74 млн км). У будь-якому випадку, пересування на електромобілях Tesla дорогами США виявляється набагато безпечнішим, адже в середньому в країні автомобіль потрапляє в аварію один раз за 652 тисячі миль (1 млн км).
Виходить, що Tesla з активованою функцією Autopilot приблизно в десять разів безпечніша за інший автомобіль, що пересувається дорогами загального користування в США. За рік показники безаварійності електромобілів Tesla покращилися приблизно на 43%. Ця статистика є нерівномірною для всього року. У зимовий час світловий день скорочується, а на дорогах окремих регіонів може бути лід і сніг, тому аварійність зростає.
Зараз у бета-тестуванні досконалішого комплексу FSD (порівняно з Autopilot) у Північній Америці можуть брати участь усі власники електромобілів Tesla з необхідним бортовим обладнанням. Нещодавно керівництво компанії розраховувало, що їх кількість до кінця минулого року зросте до 1 млн осіб, але конкретна кількість учасників зараз не уточнюється.