Нідерландська компанія Donkervoort, заснована Йоопом Донкервоортом, зробила собі ім'я на створенні легких та потужних спортивних автомобілів за мотивами класичної моделі Lotus Seven. 2022 року компанія представила свій новий автомобіль F22. Новинку названо не на честь американського багатоцільового винищувача п'ятого покоління Lockheed Martin F-22 Raptor, як можна було б подумати, а на честь первістка генерального директора Дениса Донкервоорта, дочки Філіппи, яка народилася 22 травня 2022 року.
Але незважаючи на таке миле пояснення імені, модель таки ближче до бойового винищувача, ніж до машини для дівчинки. В основі F22 лежить сталева трубчаста рама, доповнена вуглепластиковими елементами - в результаті, зумівши утримати масу на рівні 750 кілограмів, команія зробила машину з удвічі жорсткішим, ніж у D8 GTO, кузовом і більш просторим двомісним салоном. Сертифікований для доріг загального користування суперкар має досить аскетичний салон - крісла Recaro оснащені 6-точковими ременями безпеки, а в розпорядженні водія лише цифрова панель приладів та мультифункціональне кермо, на яке винесено керування більшістю функцій машини.
Як опцію можна замовити мультимедійну систему, якою є iPad Mini на передній панелі з боку водія. При цьому передбачено кондиціонер і навіть багажник об'ємом 298 літрів. Donkervoort F22 виконаний у фірмовому стилі всіх автомобілів марки з довгим капотом, виведеними вздовж бортів вихлопними трубами та окремими колесами із закріпленими на них крилами. Всі кузовні панелі, включаючи двері, що відкриваються вперед-вгору, зроблені з карбону і оптимізовані з точки зору аеродинаміки, оптика - повністю світлодіодна, а кузов - трансформований.
За бажання дві вуглепластикові панелі даху можна зняти вручну і перетворити купе на таргу. Компанія зберегла відданість силовим агрегатам Audi тому новинка отримала доопрацьований 2,5-літровий 5-циліндровий турбомотор, який на моделі F22 видає 500 кінських сил. Двигун поєднується з полегшеною 5-ступінчастою короткохідною механічною коробкою передач з технологією узгодження оборотів від Bosch. Заднеприводний автомобіль має диференціал підвищеного тертя Torsen, потужні сталеві гальма AP Racing, а також гоночну ABS і трекшн-контроль, що налаштовується - ніяких інших асистентів не передбачено.
Як опцію можна встановити підсилювач керма і гідропривід підвіски, що збільшує кліренс на 35 мм для безпечного проїзду лежачих поліцейських. Donkervoort обіцяє, що за рахунок конструкції підвіски та покришок Nankang на 18-дюймових передніх та 19-дюймових задніх колесах у поворотах F22 може розвивати навантаження до 2,15 G. З місця до 100 кілометрів на годину новинка розганяється за 2,5 секунди максимальна швидкість становить 290 кілометрів на годину. Тираж F22 становитиме 75 екземплярів за ціною від 245 тисяч євро за штуку.