На американський ринок ліфтбек з мотором від Civic Type R вийде наступного року, він буде оснащений «механікою» та диференціалом підвищеного тертя. Також, судячи з фотографій прототипу, Integra Type S отримає посилені гальма та бампери зміненої форми.
Нова Acura Integra, як і її попередники, намагається бути спортивнішою варіацією Civic, з яким у неї не тільки загальна платформа, а й двигун. Стандартна версія ліфтбека оснащена турбомотором 1.5 (203 к.с. та 260 Нм) від Civic Si.
Агрегат можна поєднувати з варіатором або з шестиступінчастою «механікою», але розраховувати на визначну динаміку ні в тому, ні в іншому випадку не варто. Виміри показали, що Integra повільніша за машину 20-річної давності.
Виправити положення має Integra Type S. Вона дебютує як модель 2024 року та отримає «четвірку» 2.0 VTEC Turbo. На Civic Type R цей мотор видає 319 кінських сил і 420 Нм моменту, проте для «Інтергри» показник потужності поки вказаний як «більше 300». Штатно Integra Type S йтиме з шестиступінчастою «механікою» та гвинтовим диференціалом підвищеного тертя в передній осі. Аналогічний набір запропонований для Civic Type R.