На європейських дорогах сьогодні досить часто можна зустріти досить цікавий ззовні компактний електромобіль City EL. Він має три колеса та розрахований на одного дорослого. За сидінням водія є багажник на 300 л і можливість установки дитячого крісла (обличчям проти ходу). Так ось, на початку 2000-х ця машинка стала наймасовішим електромобілем у Європі - на той час було реалізовано понад 6000 од.
City EL був розроблений у Данії компанією EL Trans AS та дебютував на ринку у 1987 році. А з 2012 року виробництво машини передали до Німеччини - на фірму Сity Com GmbH. Кузов автомобіля виготовлений із склопластикових сендвіч панелей, заповнених жорстким пінопластом. Стінки завтовшки 15 см добре амортизують удар під час зіткнення.
Звичних дверей тут немає - щоб потрапити до салону, потрібно відкинути всю верхню частину кузова, як на легендарних мікролітражках Messerschmitt 50-х років. Триколіски City EL пропонувалися з трьома варіантами кузова - з повністю закритим, відкритим та типу «тарга» з частково брезентовим верхом.
Перші City EL оснащувалися електромотором лише 0,8 кВт, а з 1990 року почали встановлювати двигун на 2,5 кВт. Його підживлювали три свинцеві батареї ємністю 80 Ач. Машина пропонувалася у двох версіях - з максимальною швидкістю 40 км/год та запасом ходу 60 - 70 км, та більш швидкохідна - 55 км/год, але з меншим запасом - 40 - 50 км.
На нашому фото показана пізніша версія Fact 4, яка комплектувалася вже чотирма свинцевими батареями та мотором потужністю 4 кВт. Така машина має максимальну швидкість 63 км/год і може проїхати без підзарядки до 90 км.
Відзначимо, що паралельно на цю модель почали встановлюватися як опція і літій-іонні батареї. Останні були набагато легші за свинцеві - 45 кг проти 120 і забезпечували запас ходу до 120 км. Споряджена маса City EL без акумуляторів складала 160 км, а повна могла досягати 400 кг.