BMW представила купе із найпотужнішою рядною шісткою в історії

01:26 25.11.2022
BMW представила купе із найпотужнішою рядною шісткою в історії

Можна з впевненістю сказати, що 2022 рік видався гарним для фанатів BMW, оскільки вони отримали не лише довгоочікуваний M3 Touring, а й M4 CSL і новий M2. Зберігаючи найкраще наостанок, кульмінацією святкування 50-річчя M є відродження ікони - 3.0 CSL. Віддаючи належне Coupe Sport Lightweight 1970-х років, сучасний E9 позіціонують як «найексклюзивнішу спеціальну модель» в історії M.

Виразна радіаторна решітка нагадує концепт 3.0 CSL Hommage 2015 року, але тепер вона отримала форму робма. Сама рамка може похвалитися сатинованим алюмінієвим покриттям, яке також застосовується на окантовках бічних вікон. Великі отвори в передньому бампері покликані повернути нас до оригінального 3.0 CSL, при цьому вони виконують і функціональну роль, охолоджуючи двигун і гальма. Повітряні ребра, встановлені на капоті, також є поверненням до моделі 1970-х років.

Лазерні фари мають ті самі жовті акценти, як і гоночні автомобілі минулих років. Профіль купе підкреслюють опуклі крила та ковані колесні диски із центральним болтом розмірністю 20 дюймів попереду та 21 дюйм позаду. Вони пофарбовані у золотий колір та взуті у шини Michelin виготовленні по спеціальному замовленню BMW.

Очевидний зв’язок із класичною моделлю помітно по задньому антикрилу зробленому у стилі культового Бетмобіля. Великий аеродинамічний елемент доповнюється встановленим на даху спойлером, схожим на модель E9.

Пофарбований у колір Alpine White Uni із традиційною лівреєю M, новий 3.0 CSL використовує найпотужніший рядний шестициліндровий двигун, який коли-небудь встановлювався баварцями. 3,0-літровий твін-турбо має потужність 553 к.с. і 550 Нм. Цікаво, що показник крутного моменту зменшився на значні 100 Нм порівняно з M4 Competition і M4 CSL. Ймовірно, це тому, що 3.0 CSL використовує 6-ступеневу механічну коробку передач, а не класичний «автомат» ZF.

Трьохпедальна трансмісія передає потужність виключно на задні колеса, де встановлено M диференціал. Карбон-керамічни гальма є стандартними, а також орієнтована на трек адаптивна підвіска M з амортизаторами з електронним керуванням. В інтер'єрі є повністю карбонові ковшеподібні сидіння, карбонова обробка дверних карт і біла ручка перемикання передач.

BMW виготовить лише 50 автомобілів. Фарбування вимагає спеціального процесу, тоді як деякі деталі з вуглепластику виготовлятимуться вручну. 


Источник: Motor1.com
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024