Tesla схвалила дизайн свого фірмового роз'єму Supercharger у Північній Америці. В майбутньому компанія пропонує виробникам електромобілів та операторам зарядних мереж використовувати ці вилки та розетки для нагнітачів. Компанія хоче зробити свою систему стандартом зарядки в Північній Америці.
На відміну від Європи, де CCS - точніше у поєднанні з вилкою Type 2, CCS2 - зарекомендував себе як стандарт швидкої зарядки, Tesla вочевидь націлена на ринок Північної Америки та впевнено називає свою систему «Північноамериканська зарядка» (NACS). За словами Tesla, система поєднує в собі зарядку зі змінним та постійним струмом потужністю до 1 МВт в одному тонкому корпусі. У ній немає частин, що рухаються, вона вдвічі менше і вдвічі потужніша, ніж з'єднання CCS.
У випадку з електромобілями інших виробників, у США зазвичай використовується система CCS1: нижня частина постійного струму вилки та зарядного гнізда відповідає CCS2, а згори знаходиться вилка/розетка Type 1, замість Type 2. Незалежні від виробника оператори заряджання, такі як Electrify America та EVgo, покладаються на стандарт CCS1.
Як саме має бути досягнуто заряджання постійним струмом до 1 МВт залишається невідомо. Tesla не надає жодної інформації про охолодження. Але на сайті були доступні для скачування файли дизайну та специфікацій. Є дві версії на 500V і 1000V, вони взаємозамінні. Вилку на 500V можна також підключити до розетки на 1000V.
В інших документах Tesla заявляє, що постійно використовувала NACS «з входом транспортного засобу без охолодження рідини» при струмі понад 900 А. Якщо взяти за основу 1000 V, то розрахункова зарядна потужність становитиме до 900 кВт. Це не зовсім той мегават, про який йдеться в оголошенні, але це принаймні конкретна заява. Навіть якщо конкретні системи заряджання в серійних транспортних засобах не будуть використовувати 900 А постійного струму в найближчому майбутньому, технологія NACS має додатковий потенціал щодо цього протягом декількох років. Коли Tesla вийшла на ринок із моделлю S у 2012 році, тоді не було ні достатньої інфраструктури, ні стандартів, які б дозволили використовувати відповідні потужні системи зарядки. Тому Tesla розробила власний роз'єм для зарядки, і з того часу продовжує його розвивати не прив'язуючись до жодних стандартів.
«Дотримуючись нашої місії щодо прискорення переходу світу до стійкої енергетики, сьогодні ми відкриваємо світу наш дизайн вилки для електромобіля. Ми запрошуємо операторів зарядних станцій та виробників транспортних засобів інтегрувати зарядну вилку та роз'єм Tesla, які тепер називаються NACS, у свої пристрої та електромобілі», - пише Tesla на своєму сайті. «NACS є найбільш поширеним стандартом зарядки в Північній Америці. Кількість електромобілів NACS перевищує кількість електромобілів CCS більш ніж удвічі. В мережі зарядних станцій Tesla на 60% більше зарядних станцій NACS, ніж у всіх мережах, оснащених CCS, разом узятих».
Як продовжує писати Tesla, вже є оператори зарядних мереж, які хочуть інтегрувати NACS у свої зарядні станції. Якщо жоден інший виробник електрокарів не інтегрує роз'єм NACS у свої електромобілі, це буде перевагою для водіїв Tesla лише у короткостроковій перспективі - їм більше не знадобиться адаптер для CCS1.